مسئولیت سواحل آزاد شده با فرمانداران است
مسئولیت سواحل آزاد شده با فرمانداران است
محمودآباد آنلاین: استاندار مازندران گفت:مسئولیت مدیریت و زیباسازی سواحل آزاد شده به عهده فرمانداران شهرستان‌های ساحلی قرار گرفته است.

سید عباس حسینی پور افزود:با تشکیل ستاد ساماندهی سواحل مقرر شده  مسئولیت سواحل در همهشهرستان‌ها به عهده فرمانداران باشد تا سواحل و امکانات در جهت آماده سازی برای پذیرایی از مردم وگردشگران نوروزی آماده شوند و شهرداران نیز نسبت به زیباسازی آن اقدام کنند.

به گفته او مشاهده چهره جدید سواحل مازندران برای مردمی که سال‌های گذشته به دریا سفر می‌کردند جذابیتخواهد داشت به همین دلیل پیش بینی می‌شود سواحل مازندران امسال متفاوت‌تر از گذشته باشد.

مازندران حدود ۴۴۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که ۱۹ کیلومتر آن در تصرف دستگاه‌های دولتی بود و بعد ازفرمان رئیس جمهور حریم ۶۰ متری آن برای استفاده مردم آزاد شد.

استاندار مازندران گفت: زمان تا نوروز ۱۴۰۱ محدود است به همین دلیل شاید آنطور که باید و شاید نتوانیمبرنامه نهایی را در سواحل اجرا کنیم اما تلاش می‌شود امسال سواحل مازندران متفاوت باشد.

به گفته حسینی پور همه امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های دولتی مستقر در سواحل بود برای استفاده رایگانمردم ساماندهی خواهند شد.

حجت الاسلام درویشان رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری هفتم اسفند در جریان بازدید از نوار ساحلیآزادشده در رامسر گفته بود متولیان ساحل هیچ پولی از مردم بابت ورود به دریا نباید دریافت کنند و اگرگزارشی در این زمینه شود با نهاد‌های متخلف برخورد می‌شود.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان