مدیر جوان محمودآبادی و شهردار ناحیه در تهران
مدیر جوان محمودآبادی و شهردار ناحیه در تهران
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ مدیر جوان و موفق محمودآبادی که اخیرا به عنوان شهردار ناحیه یک منطقه پنج شهرداری تهران منصوب شده آمدیم.

رضا دهقان متولد آبان ماه ۱۳۶۲، اهل شهر محمودآباد و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مهندسی سازه است.

دهقان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: قریب به ۱۲ سال به عنوان مدیر عامل و رییس هییت مدیره در شرکتی فعالیت میکردم و کار‌ مبلمان شهری انجام می‌دادم و پیمانکار حوزه مبلمان شهری شهرداری تهران بودم. اکنون قریب به ۶ سال است که کارمند شهرداری تهران هستم و در سمت های متفاوت مشغول به کارم.

وی در تشریح سوابق شغلی خود گفت: سمت های متفاوتی را در دوران شغلی خود تجربه کردم؛ کارشناس اداره عمران در منطقه پنج بودم، کارشناس مسئول در اداره عمران و ترافیک شهرداری منطقه پنج ناحیه دو شدم و بعد آن در معاونت برنامه ریزی به عنوان مسئول آن اداره مشغول به کار شدم.

او ادامه داد: پس از آن به عنوان مدیر پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری تهران در مدت کوتاهی فعالیت میکردم، پس از آن مسئول امور پیگیری ویژه اداره کل آب های سطحی شهر تهران، معاون ناحیه سه منطقه پنج بودم و در کنار این کار در شمال روی پروژه های ساختمانی هم کار میکردم.

دهقان اضافه کرد: نزدیک به ده سال پیمانکار سازمان زیباسازی شهرداری تهران بودم و در حین کارم با تیم مدیریت جهادی شهرداری تهران آشنا شدم و از همانجا کم کم مسیر کاری من به سمت کارمندی رفت و قسمت بر این شد کارمند شهرداری تهران شوم.

رضا دهقان با بیان اینکه نزد پدربزرگ خود بزرگ شده و پرورش یافته، وی را الگو و سرمشق زندگی‌اش برشمرد و افزود: من در کنار پدربزرگم با تمام باورها بزرگ شدم و شاید چیزهایی که از ایشان یاد گرفتم در هیچ دانشگاهی، در هیچ آموزشگاه و مدرسه و مکتبی یاد نگرفتم و همیشه مدیون ایشان هستم.

وی به جوانان توصیه کرد که در هرکاری چه در مسیر زندگی و چه در مسیر شغلی ابتدا به خدا توکل کنند و برای رسیدن هدفی که مدنظر دارند از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

جوان موفق محمودآبادی و شهردار ناحیه یک منطقه پنج پایتخت در پاسخ به سوالی مبنی بر علت ناکامی های سالیان اخیر شهر محمودآباد و عقب ماندن نسبت به شهر های پیرامون، ورود افراد غیر متخصص در حوزه مدیریت شهری، عدم ثبات مدیریتی در شهر محمودآباد و اولویت منافع شخصی بر منافع شهر و شهروندان را دلایل این ناکامی ها بر شمرد و اظهار کرد: شهر محمودآباد در این سال ها مظلوم واقع شده، به نظر من رفتار سیاسی و برخورد های سیاسی به شهر آسیب می‌زند، شهر حکایت یک موجود زنده است وقتی انگشت در چشم موجود زنده بگذاریم عکس العمل نشان می‌دهد و نتیجه حال حاضر شهر برمیگردد به رفتار سیاسی و رفتار غیر حرفه‌ای.

وی افزود: امیدوارم اکنون با آمدن این شورای جوان و پر نشاط و جدید در کنار دیگر مسئولان شاهد این باشیم که شهر محمودآباد به توانمندی و به قابلیت و پتانسیلی که دارد برسد.

دهقان تصریح کرد: به عنوان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) استان مازندران از سال ۹۶ فعالیت‌های جهادی را در قالب رفع محرومیت زدایی در سطح استان و در حوزه اشتغال زایی برای کسانی که سرپرست خانوار هستند و در حوزه معیشت مشکلاتی دارند کارمان را شروع کردیم و با توجه به مسائل و مشکلاتی که پیرامون اتفاقاتی مثل سیل و زلزله و همین بیماری منحوس کرونا افتاده، در همه حوزه ها بچه های قرارگاه جهادی فعالیت می‌کردند. باور ما این است که کشور می‌تواند با کار جهادی و کار انقلابی و از خودگذشتگی مدیرانش پیشرفت کند.

وی در پایان ذکر‌ کرد: من خیلی سخت کارم را شروع کردم، از همین شهرداری محمودآباد به عنوان نیروی خدماتی کارم را آغاز کردم و بعد از آن سالیان سال در تهران حتی در کانکس خوابیدم تا به جایی که اکنون در آن قرار دارم برسم که پشت آن یک تلاش و یک هدف و توکل بوده که من اعتقاد دارم وقتی مسیر آدم مسیر درستی باشد مسیر آدم برای کار برای مردم و رضای خدا باشد و وقتی نیت آدم خالص باشد و تلاشش مستمر باشد حتما به هدف می‌رسد.

یادآور می‌شود پایگاه خبری محمودآباد با همکاری صفحه شهرستان محمودآباد در اینستاگرام و در راستای تکریم و قدرشناسی از افراد موفق و شناسایی و معرفی الگوهای موفق به نسل جوان جامعه در اقدامی جدید بخش 《شنبه موفقیت ها》 را راه اندازی نموده و در صدد معرفی چهره های موفق و گمنام محمودآباد بصورت هفته‌ای در روزهای شنبه می‌باشد. 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین