شعله‌‌ور شدن تانکر سوخت، با ورود به موقع آتش‌نشانان به انفجار نرسید
شعله‌‌ور شدن تانکر سوخت، با ورود به موقع آتش‌نشانان به انفجار نرسید
محمودآباد آنلاین: رئیس آتش‌نشانی محمودآباد از خنثی سازی حریق تانکر سوخت و جلوگیری از یک انفجار بزرگ در محمودآباد خبر داد.

آتش‌پاد حسن ذبیح‌پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: ساعتی پیش حریقی مبنی بر شعله ور شدن تانکر های سوخت یک مجتمع تازه ساز در اطراف هتل صدف محمودآباد اعلام شده بود.

 

وی افزود: پس از اعلام این حریق به سرعت تمام نیروهای آتش‌نشانی، سه دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۱۷ پرسنل آتش نشانی که پنج نفر آنان در شیفت و بقیه در استراحت بودند به محل حادثه اعزام شدند.

 

رئیس آتش‌نشانی شهرداری محمودآباد اعلام کرد: در این حادثه حدود ۱۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل دچار شعله شده و به کل محوطه کارگاه به فضای ۳۰۰ متر نشت پیدا کرده بود.

 

وی تصریح کرد: اگر بچه‌ها و نیروهای خدوم آتش‌نشانی لحظه‌ای کوتاهی می‌کردند و به موقع به محل حادثه نمی‌رسیدند شاهد یک انفجار در محمودآباد بودیم اما خوشبختانه با سرعت عمل نیروهای آتش‌نشانی از انفجار تانکر سوخت که پر بود کاملاً جلوگیری شد.

 

ذبیح پور در ادامه گفت: متاسفانه دو نفر از پرسنل آتش‌نشانی در این حادثه دچار سوختگی شدند و بقیه سالم هستند و در حال آماده شدن برای حریق های احتمالی بعدی هستند که امیدواریم این اتفاق دیگر نیفتد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین