محمودآباد نیمی از راه قهرمانی را پیمود
محمودآباد نیمی از راه قهرمانی را پیمود
محمودآباد آنلاین : تیم بسکتبال جوانان محمودآباد با بهره گیری از امتیاز میزبانی فینال دور رفت را به سود خود خاتمه داد و با نتیجه ۸۳ بر ۷۱ از سد تیم آمل گذشت.

به گزارش محمودآباد آنلاین امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه یکی از روزهای ماندگار در ورزش محمودآباد بویژه رشته ورزشی بسکتبال ثبت شد جایی که بر و بچه های محمودآبادی کولاک کردند و عملکرد عالی را از خود به نمایش گذاشتند.

امروز  دور رفت فینال سوپر لیگ بسکتبال جوانان باشگاه های مازندران بین دو تیم محمودآباد و آمل در سالن ورزشی شهید رجایی محموداباد از ساعت ۱۶ آغاز شد .

این بازی که از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود و تا ابتدای کوارتر سوم پایاپای پیش می رفت در نهایت با برد تیم محمودآباد خاتمه یافت.

تیم محمودآباد در دیدار برگشت با کسب پیروزی و‌ یا شکست با اختلاف امتیاز کمتر از نتیجه دیدار رفت عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.

در این دیدار از حمایت پرشور طرفداران محمودآبادی نباید غافل شد که با حمایت ها و تشویق های همه جانبه خود و البته حضور مسئولان ( متولی ورزش و جوانان، رحیمی و محمد پور رئیس و عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد و دیگر مسئولین) که روحیه و انگیزه ی خوبی به تیم محمودآباد داد و  قطعاً در دیدار برگشت به حمایت مجدد آن ها نیازمندیم.

تاریخ دقیق دیدار برگشت که بمیزبانی آمل برگزار خواهد شد متعاقباً اعلام می گردد.

 

 

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین