برنامه های متنوعی در دهه میثاق با ولایت برگزار می‌شود / راه سردار سلیمانی برای همیشه ادامه دارد
برنامه های متنوعی در دهه میثاق با ولایت برگزار می‌شود / راه سردار سلیمانی برای همیشه ادامه دارد
فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: برنامه های متنوعی در دهه میثاق با ولایت، از ۹ دی تا ۱۹ دی چهلمین روز ترور شهید فخری‌زاده، در سطح شهرستان اجرا خواهد شد و امیدواریم تمامی برنامه ها به نحو احسن برگزار و مثمر ثمر واقع شوند.

سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) در مقام ایشان بیان کرد: شهادت حضرت زهرا(س) آموزه‌ای متعالی و درس بزرگی در ولایتمداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع و فرمانبرداری از امام زمانمان و ولی امر مسلمین است.

وی افزود: این بانوی بزرگ، معیار فضائل و اسوه و سرآمد عصمت و بهترین الگو برای بانوان است. ایشان هویت واقعی زن را از پس فرهنگ جاهلیت، بیرون کشیده و به آن مقام شامخ بها بخشیده است.

ابراهیم‌نژاد در ادامه ۹ دی ماه و روز بصیرت را روز تجدید پیمان مردم با آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت با رهبری خواند و این روز را یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ما باید به سردار سلیمانی به چشم یک مکتب نگاه کنیم، سردار سلیمانی یک فرد نبود، یک مکتب، یک ایدئولوژی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با تاکید بر اینکه ما باید انتقال دهنده مکتب شهید سلیمانی باشیم، عنوان کرد: حاج قاسم ها برای حراست از این انقلاب رفتند و مدیران و مسئولان باید از ایشان الگو گرفته و سلیمانی وار و خالصانه به مردم خدمت کنند.

وی اخلاص را بارزترین خصوصیت سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: راه سردار در امتداد قیام عاشورا بوده و شهادت، از خودگذشتگی، خدمت به مردم و کار برای رضای خدا باعث شده تا ایشان و دیگر همرزمانشان در قلوب مردم ماندگار شوند.

ابراهیم‌نژاد تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی باید در کتاب‌های درسی ما نهادینه شود و انتقال فرهنگ‌ شهدا باید در دل نوجوانان و جوانان صورت پذیرد.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد در ادامه برنامه های سپاه ناحیه محمودآباد در دهه میثاق با ولایت را تشریح کرد.

ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح پایگاه های مقاومت و با حفظ پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد تصریح کرد: پویش دلنوشته سردار سلیمانی، مسابقه شعر و مشاعره با موضوع مقاومت، یادواره شهدای مجازی با محوریت سردار سلیمانی، مسابقه عکاسی ویژه کودکان با عکس حاج قاسم، مقاله‌نویسی، برپایی مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) به صورت شهرستانی در فضای مجازی و پخش از شبکه طبرستان، برپایی گروه سرود، برگزاری مسابقات کتابخوانی، رونمایی از کلیپ سردار سلیمانی در رسانه ملی، پویش ختم قرآن، پویش نذر خون، نامگذاری پروژه های شهرستانی به نام سردار سلیمانی، برگزاری مسابقه حقیقت سلیمانی با موضوع وصیت نامه سردار سلیمانی، جشنواره مشق سردار با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،  شناسایی شهدای دی ماه و نامگذاری هر روز به نام یک شهید، تقدیر از رزمندگان مدافع حرم، برپایی طرح شهید سلیمانی با شعار هر خانه یک پایگاه سلامت، چاپ ۴۰۰۰ پوستر سردار سلیمانی و نصب در مغازه‌ها و تاکسی های سطح شهر، پخش فیلم مقاومت در مساجد و فضای مجازی، تهیه و توزیع بسته‌ های معیشتی، پخت و پخش غذای گرم، برگزاری رادیو مقاومت و پخش بیانات سردار سلیمانی در پایگاه‌های مقاومت و فضای مجازی، برگزاری مسابقه تیراندازی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا با رعایت موازین بهداشتی، برپایی نمایشگاه محصولات حاج قاسم و رژه خودرویی، از جمله برنامه های سپاه ناحیه محمودآباد در دهه میثاق با ولایت می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: راه و اندیشه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و مکتب این شهید قطعا سلیمانی های بسیاری پرورش خواهد داد.

ابراهیم‌نژاد متذکر شد: قلم اصحاب رسانه باید صادق باشد و نباید در بیان مسائل اغراق شود، قطعا بیان شیوای واقعیت بازخورد و نتیجه بهتری خواهد داشت.

خوشخو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد نیز در این دیدار، برگزاری جشنواره مشق سردار در سنین مختلف، مسابقه نقاشی تصویر سردار و شعر خوانی بومی و محلی را از برنامه های این نهاد در این دهه عنوان کرد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین