محدودیت های کرونایی شبانه در محمودآباد تشدید می‌شود
محدودیت های کرونایی شبانه در محمودآباد تشدید می‌شود
محمودآباد آنلاین / فرمانده نيروی انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: باتوجه به شيوع بيماری كرونا از امشب محدوديت های كرونايی در شهرستان تشديد خواهد شد.

سرهنگ محمود حسین زاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار محمودآباد آنلاین افزود: با توجه به وضعیت کرونایی محموداباد و قرار گرفتن ان در وضعیت قرمز منع تردد شبانه از ساعت ٢٢ تا سه بامداد در همه معابر شهر اجرا خواهد شد.

 

وی افزود : خودروهای غیرمجازی که اقدام به تردد در این ساعات کنند از سوی دوربین ها و همچنین ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه خواهند شد.

 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: هرگونه تردد غیر مجاز از سوی شهروندان بومی و غیربومی در این ساعات مشمول جریمه یک میلیون تومانی خواهد شد.

 

وی گفت: همچنین آن دسته افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کنند علاوه بر جریمه و اعمال قانون مرتکب جرم نیز شده و برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

 

سرهنگ حسین زاده تاکید کرد: خروج پلاک‌های بومی نیز از شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع بوده و مشمول جریمه است. همچنین ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

 

محمودآباد در تاریخ ١١ تیرماه در اپلیکیشن ماسک از وضعیت نارنجی کرونایی به قرمز تغییر رنگ داد و در وضعیت بسیار پر خطر کرونایی قرار گرفت.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین