منع آمد و شد غیربومیان در روستاها
منع آمد و شد غیربومیان در روستاها
محمودآباد آنلاین / سرپرست فرمانداری شهرستان محمودآباد از اجرای طرح منع آمد و شد افراد غیر بومی و جلوگیری از ورود غیربومیان به روستاهای شهرستان محمودآباد خبر داد.

خسرو طالبی در حاشیه جلسه هماهنگی برگزاری طرح شهید سلیمانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: استان مازندران در پیک سوم کرونا آمار خوبی داشت و پیک سوم کرونا وارد استان نشده بود و وضعیت ما خوب بود اما اکنون که کل کشور روند نزولی در کرونا دارند مازندران متأسفانه مقداری سیر صعودی پیدا کرده است.

وی افزود: همه ما باید با برنامه‌ریزی بهتر و منسجم تر کمک کنیم تا دچار موج سوم کرونا نشویم.

طالبی با بیان اینکه بهترین طرحی که هم ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب کرد و هم مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند طرح شهید سلیمانی است تصریح کرد: این طرح از زمان ابلاغ با جلسات مستمری که دوستان ما در سپاه داشتند شروع شد و عزیزان بسیجی همچنان به صورت مستحکم در حال برنامه ریزی برای اجرای هرچه پرتوان تر این طرح می‌باشند.

سرپرست فرمانداری محمودآباد در ادامه بیان کرد: بنابر ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا استان، برای دو هفته باید رفت و آمدها کمتر و از ورود افراد غیر بومی به روستاها جلوگیری شود؛ پس از این دو هفته اگر شرایط به حالت عادی برگشت مجددا رفت و آمدها هم به حالت عادی برمی‌گردند.

  • نویسنده : امیر عباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین