بسیج، پیشگام در امر خدمت رسانی
بسیج، پیشگام در امر خدمت رسانی
به گزارش محمودآباد آنلاین : فرمانده حوزه بسیج شهری محمودآباد از توزیع بیش از ۲۶۰ بسته معیشتی خبر داد و گفت : بسیج مردمی همیشه ، همه جا و به هرگونه در خدمت رسانی به مردم و این نظام پیشگام بوده است.

سرهنگ دوم پاسدار ذات‌الله فتحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین بیان کرد : در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، بیش از ۲۶۰ بسته معیشتی ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومانی و ۸۲۵ بسته گوشت جمعاً به ارزش ۱ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال، در دومین مقطع از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از ۳۱ مرداد ماه تا ۹ شهریور همزمان با دهه اول ماه محرم الحرام در سطح پایگاه های مقاومت این حوزه تهیه و توزیع شده است.

فتحی تصریح کرد : به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و وضعیت بحرانی ایجاد شده از طرف آن، کارگاه ها و گروه های جهادی ما از ابتدا اقدام به تهیه و تولید ماسک و محلول ضدعفونی نمودند و همچنین در این مقطع در دهه اول محرم الحرام، بیش از ۵۶ هزار ماسک و ۲۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط کارگاه ها و گروه های جهادی پایگاه های مقاومت همراه با بسته های معیشتی توزیع شد.

وی افزود : تهیه و توزیع ۲۰۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان ، ۱۶۰ میلیون ریال کمک در تهیه جهیزیه نوعروسان ، اعطای ۶۸۰ میلیون ریال وام به ۴۵ نفر ، ۷۳ میلیون ریال کمک نقدی به ۶ نفر و خرید دو دستگاه یخچال برای بیمارستان شهدای محمودآباد از جمله خدمات انجام شده دیگر در این مقطع توسط این حوزه بسیج و پایگاه های تابع آن می‌باشد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت نوح(ع) سپاه ناحیه محمودآباد ادامه داد : همچنین به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با کمک مردم و خیرین عزیز تعدادی کمک هزینه تحصیلی به چندی از دانش آموزان مستمند اهدا شده است.

وی در خاتمه ذکر کرد : امیدواریم با همکاری و همدلی مردم و خیرین بسیجی، گام موثری در کمک به مردم ، نیازمندان و اقشار ضعیف برداشته و در ادامه با پشتوانه ای محکم تر و گامی استوار تر در خدمت رسانی به مردم عزیز و کشورمان حضور پررنگ تر و مفید تری داشته باشیم. 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین