قدمی دیگر از جهادگران موسسه حامی محمودآباد در خدمت به مردم
قدمی دیگر از جهادگران موسسه حامی محمودآباد در خدمت به مردم
محمودآباد آنلاین: جهادگران موسسه حامی محمودآباد در قالب اردوی جهادی یک روزه عملیات بتن ریزی یک خانه محروم را به انجام رساندند.

مدیر موسسه حامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: در پی اعلام نیاز برای یک مورد بتن ریزی در شهر فریدونکنار، واحد جهادی موسسه حامی متشکل از پنج نفر از اعضای اصلی، به منطقه اعزام شد و در قالب اردوی جهادی یک روزه با کمک چند جهادگر عزیز خارج از موسسه و به لطف خدا کار بتن ریزی تا ساعت ۱۴ به اتمام رسید.

 

سید عیسی طهماسبی با بیان اینکه کمک و خدمت رسانی به همشهریان عزیز در اولویت کارهای ماست، از برگزاری اولین اردوی چند منظوره خارج از استان در آینده نزدیک خبر داد.

 

وی تصریح کرد: دهیاران، فرماندهان پایگاه های مقاومت و مردم عزیز می‌توانند، مشکلات مردم را به ما اعلام کنند تا انشاءالله در حد توان برای حل مشکل برنامه ریزی شود.

 

وی همچنین از متقاضیان خدمت به مردم، جهت همکاری با موسسه حامی محمودآباد دعوت کرد و افزود: فرصت خدمت به مردم در واحد‌های جهادی، رسانه‌ای، فرهنگی و خیریه موسسه حامی زیاد است.

 

لازم به ذکر است که علاقه مندان به همکاری با موسسه حامی می‌توانند با مراجعه به صفحه موسسه در شبکه های اجتماعی به نشانی moaseseh_hami@ مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۱۲۲۰۵۶۴۳ تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین