افزایش اختیار فرمانداران در مدیریت سواحل
افزایش اختیار فرمانداران در مدیریت سواحل
محمودآباد آنلاین : با ابلاغ جدید وزارت کشور بزودی اختیار فرمانداران در مدیریت سواحل و واگذاری آن به بخش خصوصی در مازندران افزایش می‌یابد.

حسینی پور استاندار مازندران در جلسه امروز شورای اداری با اشاره به نشست اخیر سه جانبه استاندار، وزیر کشور و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور در زمینه مدیریت سواحل آزاد شده، گفت: با ابلاغ جدید وزارت کشور بزودی اختیار فرمانداران در مدیریت سواحل و واگذاری آن به بخش خصوصی در استان افزایش می‌یابد.

او افزود: با واگذاری سواحل آزاد شده به بخش خصوصی، شهرداری‌ها هم در ارایه خدمات تفریحی و رفاهی بهتر می‌توانند مشارکت داشته باشند.

حسینی پور از مدیران و فرمانداران استان خواست با ارائه برنامه‌های خود برای سواحل در آستانه تعطیلات تابستانی، زمینه آرامش و امنیت را برای شهروندان و مسافران در سواحل مازندران فراهم آورند.

استاندار مازندران گفت: خنثی سازی توطئه‌های دشمنان که برای به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با اقدامات جهادی مدیران امکان پذیر است.

حسینی پور رضایت مندی ارباب رجوع را از شاخصه‌های مهم و مؤثر ارزیابی مدیران استانی بر شمرد و افزود: توسعه چشمگیر مازندران با تحرک و تحول محقق می‌شود.

او از علاقمندی سفرای حاضر در نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی استان‌های کشور که چندی پیش در تهران برگزار شد خبر داد و گفت: بستر سرمایه گذاری و حضور موثر سرمایه گذاران خارجی در این استان باید تقویت شد.

استاندار مازندران افزود: با مدیری که به روند شتاب گرفتن قطار توسعه‌ای مازندران کمک نکند با جدیت برخورد می‌کنیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین