شهرستان محمودآباد میزبان لیگ دوچرخه سواری کشور
شهرستان محمودآباد میزبان لیگ دوچرخه سواری کشور
محمودآباد آنلاین: سرپرست هیأت دوچرخه سواری مازندران از برگزاری مرحله نخست لیگ دسته اول دوچرخه سواری باشگاه های کشور به میزبانی شهرستان محمودآباد خبر داد .

صابر اکبرزاده در گفتگو با محمودآباد آنلاین؛ با بیان اینکه این رقابت ها به مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان در دو بخش تایم تریل انفرادی و استقامت جاده در شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار می شود اظهار کرد؛ ۲۵ آذر مسابقات تایم تریل انفرادی در شهر محمودآباد برگزار خواهد شد و دوچرخه سواران در این بخش مسیر کمربندی شرقی محمودآباد را به صورت رفت و برگشت رکاب خواهند زد .

وی با اشاره به اینکه در روز ۲۶ آذر ماه دوچرخه سواران مسیر ۹۰ کیلومتری از شهرداری سرخ رود به میدان خیابان معلم محمودآباد جنب اداره ورزش و جوانان (رفت و برگشت) را در بخش استقامت جاده رکاب می زنند،تصریح کرد؛ پارک پردیس شهر سرخ رود خط پایان مسیر رقابت برای دوچرخه سواران خواهد بود .

سرپرست هیات دوچرخه سواری مازندران از ثبت نام ۱۲ تیم تاکنون در این مسابقات خبر داد و اظهار کرد؛هر تیم شامل ۵ ورزشکار به همراه سرپرست و مربی است و قطعا به تعداد تیم ها افزوده خواهد شد .

صابر اکبرزاده  در پایان خاطر نشان کرد؛ این مسابقات نخستین مرحله لیگ دسته یک آقایان بوده که در ۲ روز به میزبانی مازندران و شهرهای محمودآباد و سرخ رود برگزار خواهد شد .

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین