کمبود آرد و تعطیلی سریالی نانوایی ها در محمودآباد
کمبود آرد و تعطیلی سریالی نانوایی ها در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : متاسفانه در روزهای پایانی تابستان و با توجه به حضور گسترده مسافران تهیه نان برای شهروندان و مسافران در محمودآباد با چالش زیادی همراه شده است.

به گزارش محمودآباد آنلاین : متاسفانه علیرغم اینکه برای عامه مردم روشن است که محمودآباد شهری توریستی و اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت می باشد ولی مثل اینکه مدیران محمودآباد پیش بینی های لازم در این حوزه را نداشته و تعدادی از واحدهای خبازی در ساعت اولیه اقدام به طبخ نان می کنند و تعدادی هم به علت کمبود آرد پخت ندارند و شهروندان و مسافران برای تهیه نان ناچار به خرید نان بسته ای از سوپر مارکت هستند.
روز گذشته رصدی که در سطح شهر صورت گرفت تعداد قابل توجهی از واحد خبازی اصلی در دل شهر به علت نبود آرد تعطیل بود و سایر واحدها صف های طولانی داشتندکه موجب نارضایتی شهروندان شده بود.
مهران کوهن جامع رئیس اداره غله شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت : سهمیه واحدهای خبازی به صورت سه دوره ده روزه به آنها تخصیص پیدا می کند ولی مبنای تخصیص و تعداد سهمیه نانوایی ها بر اساس میزان فروش بر اساس کارت خوان فعال در این واحدها می باشد.
وی گفت: کلیه واحدهای خبازی از طریق مدیریت سامانه نانینو نانوایان مورد پایش قرار می گیرد و اگر واحدی پیش از موعد آرد تمام می کند یا بر اساس ناآگاهی از کارکرد سامانه و سهل انگاری فرد بوده یا فروش نا متعارف و تخلف داشته است.
رئیس اداره غله شهرستان محمودآباد همچنین از نظارت و بازرسی و سرکشی مداوم واحدهای خبازی خبر داد گفت: این بازدیدها بصورت نامحسوس و روزانه صورت می گیرد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین