زیر ساخت های ورزش محمودآباد ضعیف است
زیر ساخت های ورزش محمودآباد ضعیف است
محمودآباد آنلاین/ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد گفت : بعد زیر ساختی مهم ترین چالش و مشکل ورزش در شهر است.

به گزارش محمودآباد آنلاین؛ پیش از ظهر امروز، مهدی شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاری شغلی مهم است، گفت : امیدوارم در این شغل مهم در پردازش اطلاعات و تحریر منصفانه در مسیر رشد و ارتقاء حوزه های علمی، ورزشی، سیاسی، هنری و فرهنگی همراه با مسئولین استانی و شهرستانی که نقش آفرینی می کنند، مثمر ثمر باشید.

وی با اشاره به اینکه نقد های منصفانه خبرنگاران باعث پیشرفت ورزش در شهر شده، افزود : اگر خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی با ما همراه و همگام باشند، عملکرد بهتری خواهیم داشت.

مهدی شعبان پور درخواست کرد : از اصحاب رسانه انتظار داریم در بحث روشنگری و اطلاع رسانی با انعکاس درست خبر، مخاطبان زیادی را به سمت ورزش سوق دهند.

شعبان پور با بیان اینکه امسال در المپیک تابستانی توکیو، ۳۰ درصد مدال کشور سهم مازندران بود، ذکر کرد : مازندران در حوزه ورزش جایگاه خطیری دارد، ولی ورزش محمودآباد به دلیل نبود اعتبارات کافی، زیر ساخت ضعیفی دارد.

سکاندار اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد بعد زیر ساختی را مهم ترین ضعف و مشکل ورزش دانست و تاکید کرد : ورزش محمودآباد در بعدهای زیر ساختی، اعزام، تیم داری و لیگ باشگاه های استان و کشور مشکلات زیادی دارد که از مسئولین و نماینده محترم تقاضای همکاری در امور ورزشی را داریم.

وی در پایان خبرداد : تیم بسکتبال محمودآباد تنها نماینده استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور بوده و این تیم برگرفته از بازیکنان صد درصد بومی است.

لازم به ذکر است که در پایان این نشست، مهدی شعبان پور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از ۱۳ خبرنگار فعال در حوزه رسانه تجلیل کرد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین