مردم اگر از  دستاوردهای انقلاب آگاه شوند آرام خواهند بود
مردم اگر از  دستاوردهای انقلاب آگاه شوند آرام خواهند بود
محمودآباد آنلاین : حجت السلام جباری امام جمعه محمودآباد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران هیچگاه این انقلاب را برنمی تابند و به هر روشی میخواهند مردم را از انقلاب نا امید کنند و به هر روش و ترفندی وارد می شوند که این ملت را به زانو در آوردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر ظهر امروز به ریاست خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد ، سرهنگ ابراهیم نژاد فرماندهی سپاه و بخشداران مرکزی و سرخ رود و شهردار محمودآباد و سایر مدیران ادارات شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

حجت السلام سید احمد جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد  طی سخنانی در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی یک امر اتفاقی نبود بلکه این انقلاب از اندیشه ناب یک مرجع دینی برمبنای معارف اسلامی که تمام معارف را در خود جذب کرده بود، نشات گرفت و آن فرد کسی نبود جز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)

وی گفت: حضرت امام به عنوان ‌بنیان گذار این انقلاب اندک دلبستگی به دنیا  و مال دنیا نداشته و نگاهش یک نگاه نجات دهنده برای مستضعفین افراد ضعیف جامعه و آزادی بخشی به آحاد جامعه بود و امام خمینی (ره) پنجره ای با نگاه جدید به روی مردم ایران گشود.

خطیب جمعه محمودآباد ادامه داد: انقلاب اسلامی با رویکرد دینی شکل گرفته است آنهم درست در زمانی که همگان به دنبال حذف دین و اخلاق بودند.

حجت الاسلام جباری با تاکید بر اینکه حفظ انقلاب به انسان های وظیفه شناس نیاز دارد گفت :اگر ما وظیفه شناس نباشیم  ممکن است راه را برای دشمنان باز کنیم تا گام های قوی تری بردارند .

وی افزود: مردم برای این انقلاب جان فشانی کرده اند و پایبند به نظام و آرمان هایش هستند و حضور پرشور مردم ولایت مدار شهرستان محمودآباد در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس خود بیانگر گوشه های از عشق و دلدادگی این مردم به انقلاب است.

امام جمعه شهرستان محمودآباد با اشاره به چهل و سومین بهار انقلاب گفت: برنامه های دهه فجر باید با شکوه بیشتر و با محوریت مردم برگزار شود و برنامه های دهه فجر را به روستاها ببرید و مسئولین در این ایام با حضور در روستاها به تشریح دستاوردهای انقلاب بپردازند و مردم اگر از اقدامات و دستاوردهای انقلاب روشن و آگاه شوند آرام خواهند بود.

وی تصریح کرد : مدیران باید با مردم صادق باشند و مردم را با چالش ها و مشکلات آشنا کنید و نهادهای فرهنگی در ایام الله دهه فجر نقش بسزایی در فضای انقلاب دارند و باید جدی تر و با برنامه های شاخص در ایام در پاسداشت بهار انقلاب مشارکت کنند.

 

  • نویسنده : شقایق ناییجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین