صدور قریب به صد پروانه برای کشاورزان محمودآبادی
صدور قریب به صد پروانه برای کشاورزان محمودآبادی
محمودآباد آنلاین / مدیر عامل نظام صنف کشاورزان شهرستان محمودآباد از صدور ۹۴ پروانه فعالیت برای کشاورزان محمودآبادی خبر داد.

عباس زارعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: از ۴۰۰۰ کشاورزی که دارای پروانه فعالیت در دفتر نظام صنف می‌باشند حدود ۲۷۰۰ کشاورز از یارانه بیمه تامین اجتماعی دولتی استفاده می‌کنند.

زارعی ادامه داد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون ۴۸ پروانه فعالیت دام های سنتی، ۲۱ پروانه فعالیت پرورش قارچ و ۲۵ پروانه فعالیت پرورش بلدرچینبا همکاری بسیج سازندگی سپاه، در دفتر نظام صنف کشاورزان شهرستان محمودآباد صادر گردید.

وی افزود: این پروانه می‌تواند با دستور رئیس کل قوه قضائیه، ضمانت کشاورزان را در  دادگاه کیفری کند و همچنین دارندگان این پروانه‌ها می‌توانند در بانک های ملی و کشاورزی به عنوان ضمانت وام از آن استفاده نمایند و دیگر احتیاج به فیش حقوقی نیست.

مدیر عامل نظام صنف کشاورزان محمودآباد بیان داشت: این نظام صنفی کار خود را از سال ۱۳۹۰ در محمودآباد زیر نظر اداره تعاون روستایی و جهاد کشاورزی آغاز کرده و با ۵ عضو هیئت مدیره و یک بازرس آماده خدمت رسانی به مردم عزیز شهرستان محمودآباد در صدور پروانه کشاورزی و بیمه کشاورزان می‌باشد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین