جمع آوری ۳۰ نفر در طرح امنیت محله محور
جمع آوری ۳۰ نفر در طرح امنیت محله محور
محمودآباد آنلاین / فرمانده نیروی انتظامی شهرستان محمودآباد از جمع آوری ۳۰ تن از معتادان، سارقان و پخش کنندگان مواد مخدر در طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حسین‌زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: با توجه به وقوع جرایم در سطح شهرستان از جمله ایجاد مزاحمت ها در سطح معابر، سرقت از منازل مردم و سایر موارد و شکایت هایی که از این دسته داشتیم، با استفاده از نیروهای انتظامی شهرستان در قالب تیم بندی هایی که انجام شد، طرح امنیت محله محور را در شهرستان به اجرا رساندیم.

وی ضمن تقدیر از همکاری و حمایت های مراجع قضایی شهرستان در بحث جمع آوری اراذل و اوباش، معتادین و سارقان از منازل و خودرو ها، افزود: ۳۰ نفر از سارقان و قاچاقچیان سابقه دار شهرستان را دستگیر و تحویل مراجع قضایی شهرستان کردیم.

حسین‌زاده ادامه داد: تعدادی سلاح سرد هم که از آن در درگیری های پارک ها و سواحل استفاده می‌شد کشف ضبط گردید و با افرادی که در سطح شهر و معابر برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز برخورد شد.

رییس پلیس محمودآباد با بیان اینکه معتاد مجرم نیست، تصریح کرد: برخی معتادان سطح شهر را که به دلیل بضاعت مالی توان کمپ رفتن نداشتند و بخاطر تامین هزینه اعتیاد و مواد مخدر دست به سرقت می‌زدند، جمع آوری کردیم و آنان را به کمپ فرستادیم.

سرهنگ حسین‌زاده در پایان از کشف و ضبط ۱۱ کیلو مواد مخدر طی چند روز اخیر در محمودآباد خبر داد و اضافه کرد: کنترل و پاکسازی تفرجگاه ها و پارک های شهرستان و برخورد با جرایم اخلاقی و بد حجابی در نوار ساحلی از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین