شوراها از کف مشکلات مردم جامعه غافل نشوند
شوراها از کف مشکلات مردم جامعه غافل نشوند
محمودآباد آنلاین: ولی‌اله فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در همایش روز شوراهای مازندران با اشاره به اهمیت موضوع شوراها اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های تشکیل شورا این است که کشور با خرد جمعی هدایت شود و شما از کف مشکلات مردم جامعه غافل نشوید.

وی افزود: فراز و نشیب‌هایی در کشور وجود دارد اما با وجود شوراها می‌توان دغدغه‌های مردم پیگیری کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف تشکیل شوراها این است که نظام برنامه‌ریزی از پایین به بالا باشد؛ مشکلات از پایین باید به بالا توسط شوراها انتقال داده شود که متاسفانه کم انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد گفت: کف مشکلات مردم یعنی شورای روستا به شهرستان و استان و به کشور اطلاع دهند تا پیگیری و رفع شود.

فرزانه تاکید کرد: یکی از مشکلات مهم ما در مازندران بحث برنج است ما به‌عنوان نماینده تحت فشار هستیم و آن را در مجلس انعکاس دادیم.

وی عنوان داشت: صنایع آب‌بر مثل کاشی و سرامیک باید در یزد شکل گیرد اما مازندران پر آب که زمانی جنگل و زمین سرسبز داشتیم امروز میزان بارش باران ۵۰۰ میلی متری را شاهد هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مهار آب سطحی در کشور ۴۴ درصد است ولی در مازندران ۱۲ درصد بوده که ۲ درصد آن نیز مربوط به آب‌بندان‌ها است.

فرزانه در پایان گفت: به گفته اردکانی وزیر نیرو دولت قبل بعد از انقلاب نسبت به استان‌های شمالی به ویژه مازندران غفلت صورت گرفته است.

  • نویسنده : بهناز مقدس
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین