سهمیه مرغ شهرستان محمودآباد به محمودآباد نمی‌رسید
سهمیه مرغ شهرستان محمودآباد به محمودآباد نمی‌رسید
محمودآباد آنلاین / معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد ضمن ابراز گله‌مندی از نرسیدن سهمیه مرغ شهرستان محمودآباد به مردم این شهرستان تا به امروز، از برطرف شدن مشکل کمبود مرغ در محمودآباد خبر داد.

جمال فاضلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: مدتی بود که ما در محمودآباد مشکل توزیع مرغ داشتیم و مرغ به اندازه کافی نبود و در محمودآباد بازار سیاه مرغ ایجاد شده بود که این موضوع باعث نارضایتی هم مردم و هم صاحبان مرغداری‌ها شده بود.

وی افزود: پس از ورود به این موضوع مشخص شد که سهمیه مرغ شهرستان به محمودآباد نمی‌رسید، مدیریت جهاد کشاورزی استان مازندران کشتارگاه هایی را مشخص نکرده بودند که مباشرین به آن کشتارگاه‌ها مراجعه کنند و بعضی از کشتارگاه‌ها برای تحویل مرغ کارمزد کاری دریافت می‌کردند.

فاضلی اظهار کرد: با مکاتبات و پیگیری‌هایی که از طریق اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن و تجارت انجام شد سهمیه قطعی شهرستان محمودآباد تا این لحظه از ۳ تن به ۹ تن افزایش پیدا کرد.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری محمودآباد با بیان اینکه اکنون کشتارگاه‌ها مشخص شدند و ۸ کشتارگاه کارشان تامین مرغ مردم شهرستان محمودآباد است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که به عمل آمده کشتارگاه‌ها مکلف شدند با مباشرین مشخص شده از سمت اداره صنعت و معدن و تجارت همکاری داشته باشند.

او ادامه داد: همچنین من بعد فضای رسد سهمیه محمودآباد وجود دارد و این امکان را به ما می‌دهد که بدانیم این سهمیه از کجا آمد، به کجا رفت و چگونه توزیع شد.

جمال فاضلی با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ ۲۴۹۰۰ تومان است و دیگر در محمودآباد کمبود مرغ را شاهد نخواهیم بود، ذکر کرد: همچنین تیم های نظارتی هم نظارت در توزیع را به عهده خواهند گرفت تا مرغ به اندازه در شهرستان توزیع شود.

وی در پایان، سردرگمی مباشرین، نبود کشتارگاه مشخص و معین برای محمودآباد و تخصیص سهمیه شهرستان محمودآباد به مناطق دیگر را از مهمترین دلایل کمبود مرغ برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و بازدید شبانه از چند کشتارگاه آمل اکنون مشخصا سهمیه شهرستان تعیین و این سهمیه به صورت روزانه تخصیص پیدا می‌کند.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین