استخر مجتمع نفت محمودآباد در اختیار بانوان قرار می گیرد
استخر مجتمع نفت محمودآباد در اختیار بانوان قرار می گیرد
محمودآباد آنلاین : استاندار مازندران در پایان بازدید از ساحل و استخر مجتمع نفت به خبرنگاران گفت: سال گذشته ضمن بازدید مقرر شده بود این مجموعه توسط مجتمع نفت و شهرداری محمودآباد تبدیل به منطقه نمونه گردشگری ساحلی شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین : ظهر روز گذشته سید محمود حسینی پور استاندار مازندران راس هیاتی به اتفاق احمد توکلی معاون عمرانی استانداری و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و احمد ولیزاده رئیس مجتمع آموزشی و ورزشی نفت محمودآباد از ساحل مجتمع نفت محمودآباد بازدید کرد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در پایان این بازدید به خبرنگاران گفت: مقرر شده بود استخر از سوی شرکت ملّی نفت مورد بازسازی قرار بگیرد و عملیات عمرانی این پروژه رو به اتمام است و یکسری کارها صورت گرفته است و با توجه به اینکه بانوان برای شنا در دریا با محدودیت های مواجه هستند این استخر در اختیار عموم بانوان قرار می گیرد.

استاندار مازندران گفت : با توجه به نزدیکی این استخر به ساحل مقرر شد خدمات مطلوب به عموم مسافران داده شود و این مجموعه به عنوان یک منطقه ویژه ساحلی برای استان مازندران با سرمایه گذاری بخش خصوصی باشد.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر ارائه خدمات حداکثری در ساحل به عموم مردم برای جلب رضایتشان گفت: امسال به کلیه فرمانداران شهرهای ساحلی  ابلاغ شده است تا بسترهای مناسب خدماتی در ساحل را برای عموم مسافران و شهروندان فراهم سازند.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین