شهرستان محمودآباد هدف اول گردشگری از مسیر پایتخت است
شهرستان محمودآباد هدف اول گردشگری از مسیر پایتخت است
محمودآباد آنلاین : جلسه ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد ظهر امروز به ریاست روح الله علیزاده فرماندار و با حضور بخشداران و فرماندهان انتظامی و سپاه و دستگاههای اجرایی عضو ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

روح الله علیزاده فرماندارشهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت : محمودآباد مقصد اول گردشگری از مسیر پایتخت است و بر این اساس؛ دو موضوع مهم فرهنگی و نیز تفریحی در سواحل باید بر مبنای طرح و برنامه مورد توجه جدی باشد.

وی از بخشداران، شهرداران و دهیاران مناطق ساحلی خواست تا در ساماندهی و مدیریت مطلوب سواحل جهت بهره مندی گردشگران با همه امکانات پای‌کار باشند.

فرماندار محمودآباد تاکید کرد : باید تلاش شود تا غریق در دریا اتفاق نیفتد؛ همه قایق داران و جت اسکی داران باید در شرایط لزوم در خدمت ناجیان باشند.

وی ادامه داد :با توجه به وجود ۳۲ کیلومتر نوار ساحلی، زیاد بودن راه های دسترسی به دریا و همچنین افزایش نقاط خطرآفرین ساحلی در شهرستان توجه جدی به موضوعات امنیتی، فرهنگی و تفریحی در سواحل مورد تاکید جدی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد خاطر نشان شد : اجازه نخواهیم داد توجه به ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب در سطح سواحل با برخی اقدامات ناهنجار، زیر سوال رود.

علیزاده از مسئولان کمیته فرهنگی ستاد سواحل خواست تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای مردمی این کمیته باید فعال شود؛ با برگزاری جشنواره‌های مختلف، مسابقات ورزشی، بستر استفاده مردم، جوانان و نوجوانان از امکانات فراهم و زمینه نشاط اجتماعی در سواحل ایجاد شود.

 

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین