یک محمودآبادی رئیس مجمع نخبگان مازندران منصوب شد
یک محمودآبادی رئیس مجمع نخبگان مازندران منصوب شد
محمودآباد آنلاین: دکتر عبدالله رضایی بعنوان رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران منصوب گردید.

به گزارش محمودآباد آنلاین، آئین معارفه عبدالله رضایی به عنوان ریاست مجمع عالی نخبگان استان مازندران، امروز با حضور دکتر رضا کلهر مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نخبگان برگزار شد.

رضا کلهر مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجمع عالی نخبگان با تقدیر از رئیس سابق مجمع عالی نخبگان مازندران عنوان کرد: دکتر رضایی سوابق علمی و اجرائی فراوانی در منطقه دارند و پس از تلاش های فراوانی که هیات مدیره مجمع عالی نخبگان در تهران با مشورت نهادها و ارگان های منطقه انجام داد و چندین نفر کاندیدای مدیریت بودند، برای ریاست مجمع عالی نخبگان به دکتر رضایی رسیدیم و خوشحالیم که می توانیم از حضور ایشان در مجمع عالی نخبگان استفاده کنیم.

دکتر عبدالله رضائی نیز در این آئین به ظرفیت بالای نخبگان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: هدف این مجمع برقراری رابطه‌ای منسجم با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در سطح استان، مشاوره و کمک به دولت در ادامه راه و جلسه با فرمانداران سطح استان است.

 

 

وی افزود: اعتقاد من این است که فقط روی کاغذ و صورت‌جلسه نوشتن دردی را دعوا نخواهد کرد.

رضایی ادامه داد: نخبگان در واقع منطقه کلیدی و نوک پیکان هستند و هر مملکتی اگر فضای علمی و پژوهشی و نخبگانش رشد پیدا کنند قطعا دچار مشکل نخواهد شد.

وی خطاب به نخبگان گفت: ما آمده‌ایم که در کنار شما باشیم، برای کمک به عمران و آبادی ایران عزیز.

لازم به ذکر است که پیش از این دکتر جوانی ریاست مجمع عالی نخبگان استان مازندران را بر عهده داشت.

 

 

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین