نمایش ؛ گرگ دختر در محمودآباد بر روی صحنه می رود
نمایش ؛ گرگ دختر در محمودآباد بر روی صحنه می رود
محمودآباد آنلاین: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد گفت: نمایش کمدی تراژدی گرگ دختر بر گرفته از افسانه مینا و پلنگ از 13 اسفند به مدت پنج روز در سالن آمفی تئاتر غدیر محمودآباد بر روی صحنه می رود.

به گزارش محمودآباد آنلاین محمد محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: نمایشنامه گرگ دختر به قلم عباس عبدالله زاده و کارگردانی مشترک حسن رامی و مجتبی قلی زاده می باشد که مبتنی بر داستانی عاشقانه و محلی است که به شکلی محدود آمیزه‌هائی تخیلی هم دارد.

وی در تشریح اصل داستان این نمایش گفت: سه رقیب عشقی برای رسیدن به معبود و محبوب‌شان ( “مینا ” ی منسوب به گرگ دختر ) نهایتأ به جدال لفظی و غیر لفظی روی می‌آورند و یکی از آن‌ها که چوپان است و مورد علاقه “مینا” ست، به دست “ببری ” که از قصابان قلدر شمالی است، کشته می‌شود و بعد از آن هم مینا برای آن که به زور و اجبار خانواده‌اش به ازدواج با “ببری” تن ندهد، خودکشی می‌کند .

وی افزود: همه چیز از لحاظ ساختاری و موضوعی به یک “تراژدی محلی” تبدیل می‌شود و این داستان بسیار جدی و “تراژیک” روی صحنه عملأ به طور متناقضی به صورت “کمدی تراژدی” اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد خاطر نشان شد : برای اجرای هر چه بهتر این نمایش ۳۰ نفر از هنرمندان فعال شهرستان پس از حدود ۹ ماه تمرین از ۱۳ لغایت ۱۸ اسفند در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اکران خواهد شد.

وی در تشریح عوامل این نمایش گفت: در اجرای نمایش گرگ دختر مشاوران کارگردان این اثر حامد مربوط صادق، سیده فاطمه حسینیان و میلاد عبدی می باشند و مجتبی قلی زاده، حسن‌رامی، محسن‌محسنی، امیرگلرد، رضا ارجمند، وحید یونسی، کوثر شکری، مهتا تورده ، راحیل توکلی ، محمد گرجی ،مریم فاضلی

مهراسا عمران ، زهرا برزگر و فاطمه پناهی و بابک‌شمس  به ایفای نقش پرداختند.

محمدی گفت: در بخش موسیقی زنده این اثر بهمن‌جعفری ، سمیه سالار و صبا حسین‌پور مسئولیت داشته و دیگر عوامل این اثر عبارتند از :  منشی صحنه : یلدا سادات یاوی ، طراح لباس و مدیر صحنه : راحله عمران ، طراح دکور : مهرشاد علیزاده ، نورپرداز و افکت  : سید حسین حمیدتبار امیری ، مسئول گیشه : رحیم‌حسینی و حراست :حمید رضا حسن زاده  ، مهدی روشنگر ، علی لاسمی و ساخت دکور : مسعود کثیری

  • نویسنده : حامد مربوط صادق
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین