سرخ رود می تواند به قطب فرهنگی و هنری شمال کشور تبدیل شود
سرخ رود می تواند به قطب فرهنگی و هنری شمال کشور تبدیل شود
محمودآباد آنلاین : خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی بخش سرخرود گفت: شهر سرخ رود به موجب اینکه جزء معدود شهرهای است که گردشگر چهارفصل دارد می تواند با بهره مندی از ظرفیت ها و چره های هنری به عنوان قطب فرهنگی و هنری شمال کشور تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد؛ خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد طی نشست مشترکی با حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی تقی زاده امام جمعه سرخرود و رنجکش بخشدار بخش سرخرود و کبود شهردار و خانزاده رئیس شورای بخش سرخرود و اعضای مجمع خیرین شهرستان در دفتر امام جمعه، ضمن پیگیری امورات مربوط به دفتر امام جمعه، مسائل فرهنگی بخش سرخرود را مورد بررسی قرار داد.

خسرو طالبی فرماندار شهرستان محمودآباد نبود مجتمع فرهنگی و هنری را یکی از مهم ترین مشکلات و خواسته های جوانان فعال فرهنگی و هنری بخش سرخ رود برشمرد و افزود: میزبانی از رویدادهای مهم فرهنگی و هنری در سطح ملّی می تواند سرخ رود را به یکی از شهرهای قطب فرهنگی شمال کشور تبدیل کند.

وی ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت خوب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخ رود در حوزه فرهنگی و اجتماعی گفت: باید از فرصت گردشگری و توریست پذیری این شهر در همه ایام سال برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در قالب جشنواره ها و فستیوال های فرهنگی و هنری بهره برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد غنی سازی اوقات فراغت جوانان و خانواده ها را و برنامه ریزی به منظور ظهور و نمایش توانمندیهای جوانان بومی در حوزه فرهنگی و هنری یکی از مهمترین ماموریت دستگاههای خدماتی مثل شهرداری می باشد و امید می رود به مانند حوزه ورزش در شهر سرخ رود شاهد اتفاق های جدید و مطلوب در حوزه هنری باشیم.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد