فردا شهردار محمودآباد استیضاح می شود
فردا شهردار محمودآباد استیضاح می شود
محمودآباد آنلاین : پس از طرح 17 سوال از سوی سه عضو شورای اسلای شهر محمودآباد و سرانجام بعد از سه جلسه متوالی استنکاف اختیاری شهردار محمودآباد از حضور در صحن شورا جهت پاسخگویی0 ، فردا دوشنبه 5 دی ساعت 17:30 جلسه استیضاح شهردار محمودآباد در محل شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با محمودآباد آنلاین گفت: پس از مطالعه پاسخ های شهردار محمودآباد توسط تعدادی از اعضای شورای شهر از پاسخ های ارائه شده قانع نشده و با پیگیری های اینجانب و حسین کریمی جلسه استیضاح فردا با حضور کلیه اعضاء برگزار می شود.

وی گفت: تا پیش از انتصاب علی رسولی به عنوان سرپرست معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری محمودآباد نگاه ایشان به استیضاح شهردار مثبت بود ولی حالا چه نظری ایشان داشته باشد ، معلوم نیست.

وی مهم ترین دلایل استیضاح شهردار محمودآباد را عدم تحقق وعده های اعلام شده ، حل مشکل زباله ، عدم شفافیت و پاسخگویی درست به شورای اسلامی شهر در برخی موضوعات و خرد کردن پروژه های پیمانکاری بزرگ و انحراف از بودجه عنوان کرد.

گفتنی است روز گذشته دبیر هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی مازندران از سلب عضویت مرتضی زارعی عضو شورای اسلامی شهر محمودآباد خبر داد ولی نامبرده گفت: فردا در جلسه شورا با جددیت و قاطعانه حضور پیدا خواهم کرد.

شایان ذکر است: مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در اولین دیدار با خبرنگاران شهرستان یکی از چالش ها و مشکلات مهم شهرداری محمودآباد را انحراف از بودجه اعلام کرد ولی در حال حاضر یکی از دلایل استیضاح وی همان انحراف از بودجه می باشد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین