آغاز استعدادیابی تیم ملی والیبال ساحلی در محمودآباد
آغاز استعدادیابی تیم ملی والیبال ساحلی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : نخستین مرحله استعدادیابی برای تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین، کمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال برنامه‌های خود را برای حضور شایسته نمایندگان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی آسیا در سال ۲۰۲۲ از تیرماه سال جاری با معرفی سرمربی و مربی تیم‌ زیر ۱۹ سال آغاز کرده است.

 

بر این اساس، حامد نژداغی را به عنوان سرمربی و بهروز مصطفی‌‌نژاد از محمودآباد به عنوان مربی تیم‌های زیر ۱۹ سال ساحلی کشورمان انتخاب شدند.

 

طبق برنامه کادر فنی این تیم‌در مرحله نخست راهی استان‌ مازندارن خواهند شد تا در هماهنگی با هیات‌ استانی، از استعدادهای این استان‌ تست‌ها گرفته شود و بهترین‌ها به اردوی نهایی انتخابی تیم‌های ملی زیر ۱۹ ساحلی که با حضور حدود ۴۰ بازیکن برگزار خواهد شد، دعوت شوند.

 

مرحله نخست استعدادیابی تیم‌ زیر ۱۹ سال ساحلی روز جمعه ۲۶ شهریور ماه به مدت یک روز در ساحل پشت دانشکده فنی و حرفه ای پسران محمودآباد برگزار خواهد شد.

 

برنامه استعدادیابی و شناسائی بازیکنان مستعد والیبال ساحلی در استان‌هایی که در والیبال ساحلی فعالیت دارند، با حضور کادر فنی تیم‌ها پیگیری خواهد شد و در صورتی که شرایط کرونایی کشور اجازه دهد، استان‌های همجوار نیز می‌توانند نفرات مستعد خود را معرفی کنند. در پایان نیز برای افراد جا مانده در تهران یک اردوی انتخابی استعدادها برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی فدراسیون والیبال