استاندار مازندران فردا ۸ بهمن به محمودآباد می آید
استاندار مازندران فردا ۸ بهمن به محمودآباد می آید
محمودآباد آنلاین : سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، فردا یک‌شنبه هشتم بهمن ماه در بیستمین سفر شهرستانی خود در راس هیأتی مرکب از ۷۰ مدیر ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی به محمودآباد سفر می‌کند.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد ؛ استاندار مازندران در این سفر با حضور در گلزار شهدای محمودآباد با آرمان‌های گلگون کفنان انقلاب اسلامی تجدید میثاق و به مقام شامخ شهیدان والامقام ادای احترام خواهد کرد.

حسینی‌پور در ادامه با شرکت در مراسم کلنگ‌زنی مسکن ملی ۴۴۰ واحدی، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ زنی پل گردشگری ساحلی، بازدید از واحدهای تولیدی گل و گیاه ۹۲هکتاری شهرستان (روستای وازیک ) و نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی ۸۵ روستا در عبدالله آباد به بررسی مسائل، مشکلات و امور توسعه ای این منطقه در بخش های مختلف خواهد پرداخت و با مردم؛ دیدار چهره به چهره و گفت‌وگو خواهد داشت.

در بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران ، هر یک از مدیران با حضور در ۲ تا سه روستای این شهرستان، مسایل و مشکلات مردم و روستاها را بررسی و شناسایی می‌کنند و آنها را برای جمع بندی و تصمیم سازی جهت برون‌رفت از آنها در جلسه شورای اداری که به ریاست استاندار مازندران در مجتمع نفت محمودآباد برگزار می شود ارائه خواهند داد تا مسائل در زمان‌های تعیین شده و با راهکارهای مصوب، حل و رفع شود.

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: کلیه مصوبات این جلسات و بازدیدها به دستگاه‌های متولی ابلاغ و پیگیری‌های لازم برای اجرای آن با جدیت صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد : استاندار مازندران در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و نخبگان دیدار خواهد کرد.

برگزاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از جمله دیگر برنامه‌های مقام‌ عالی دولت در استان‌ در سفر به محمودآباد است و در این سفر ۷۰ مدیر ارشد استانی، استاندار مازندران را همراهی می‌کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین