قطع گاز جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده مازندران
قطع گاز جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده مازندران
محمودآباد آنلاین : رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با افزایش مصرف گاز خانگی جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده در مازندران از مدار گازرسانی خارج شد.

مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: با افزایش مصرف گاز خانگی جایگاه‌های سی ان جی و صنایع عمده استان برای جلوگیری از اُفت احتمالی شبکه سوخت رسانی، از مدار گازرسانی خارج شد.

او با بیان اینکه میانگین مصرف گاز مشترگان خانگی استان در روز‌های گذشته ۳۰ تا ۳۵ میلیون متر مکعب بوده است، افزود: با توجه به سرمای شدید و عدم رعایت مصرف بهینه سوخت در بخش‌های خانگی، ادارات و مدارس هم اکنون از مرز ۴۰ میلیون متر مکعب گذشته است.

مایلی رستمی از مشترکان خانگی خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا در این هوای سرد زمستانی، همه بتوانند از این نعمت طبیعی استفاده کنند.

او گفت:مردم به منظور پیشگیری از اُفت فشار گاز از گرم کردن محیط‌های بلا استفاده خودداری و دمای منزل را بین ۱۸ تا ۲۲ درجه حفظ کرده و هرگز از شومینه استفاده نکنند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران افزود: با رعایت الگوی مصرف و پایداری شبکه گاز در استان امیدواریم زمستان امسال در بخش خانگی، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و مرغداری‌ها و صنایع قطع گاز نداشته باشیم.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان مازندران