سامانه مجازی کانون پرورش فکری راه اندازی شد
سامانه مجازی کانون پرورش فکری راه اندازی شد
محمودآباد آنلاین: رئیس کانون پرورش فکری محمودآباد از شروع ثبت نام کارگاه‌های برخط کانون از ابتدای مهرماه سالجاری تا هجدهم این ماه از طریق پرتال kpf.ir خبرداد.

به گزارش محمودآباد آنلاین، شوکت فلاح مربی و مسئول کانون پرورش فکری شهرستان محمودآباد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت: با شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به وجود آمد، مرحله نخست سامانه مرکز مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف دسترسی آسان کودکان، نوجوانان و والدین راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه یک دوره موفق کارگاه برخط در فصل تابستان در سطح استانی و شهرستان برگزار شد افزود : کارگاه های برخط با ۲۲ کارگاه در فصل پاییز به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

شوکت فلاح تصریح کرد: ثبت‌نام ترم پاییز کارگاه‌های برخط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از اول مهرماه آغاز شده و تا هجدهم مهرماه از طریق سایت kpf.ir  ادامه دارد.

فلاح بیان کرد: ساخت عروسک‌های نمایشی، عروسک‌سازی با استفاده از دور ریختنی‌ها، عکاسی، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، اریگامی و خوشنویسی تحریری از جمله کارگاه‌های بدون محدودیت زمان هستند.

وی ادامه داد: مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، فیلم‌سازی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم، زیست‌شناسی، کاردستی، سفلژ و… نیز از جمله کارگاه‌های برخط استانی و شهرستانی به شمار می‌روند.

مسئول کانون پرورش فکری محمودآباد ذکر کرد : تمامی فعالیت‌های کانون شامل آموزش‌های مجازی، کارگاه‌های تخصصی، فعالیت‌های عمومی از طریق مرکز فرهنگی مجازی کانون به نشانی www.kpf.ir در دسترس مخاطبان می باشد و علاقه‌مندان می توانند برای ترم پاییز این کارگاه‌ها پس از ثبت نام در پرتال kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی و دوره‌های تخصصی برخط استانی نسبت به  انتخاب و ثبت نام کارگاه مورد نظر خود اقدام کنند.

فلاح در خاتمه افزود: همچنین مخاطبان می‌توانند از این طریق با انجمن‌های تخصصی کانون پرورش فکری ارتباط برقرار کرده و در مسابقات فرهنگی هنری مجازی شرکت کنند و از اردوهای مجازی و اکران آنلاین فیلم ها در th.kpf.ir نمایش نما بهره مند گردند.

به گزارش محمودآباد آنلاین، شوکت فلاح از مشارکت والدین، همشهریان و دانش آموزان در صفحه اینستاگرام کانون پرورش فکری محمودآباد به آدرس kanoonparvaresh_mahmoudabad@ که با هدف بارگذاری آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا راه اندازی شد، خبرداد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین