محمودآبادی ها سال گذشته ۹۸ مدال گرفتند
محمودآبادی ها سال گذشته ۹۸ مدال گرفتند
مسعود یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان از کسب 98 مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران شهرستان محمودآباد در سال 1398 خبر داد.

مسعود یوسفی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با بیان اینکه نزدیک به  ۵ هزار  ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می کنند، افزود: این تعداد ورزشکار سازمان یافته، در ۵۷ هیات ورزشی فعالیت دارند و در مجموع، آمار هیات های ورزشی در سطح شهرستان بالغ بر ۶۷ هیات است.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ درصد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان محمودآباد را بانوان تشکیل می دهند که خوشبختانه در سال گذشته شاهد روند خوبی در پیشرفت و توسعه و بهبود نتایج ورزش بانوان بوده ایم.

یوسفی با اشاره به بیش از ۸۰ میزبانی از رویداد ورزشی استانی وکشوری در سال ۹۸ در شهرستان محمودآباد، ادامه داد: در سال ۹۸ ورزشکاران شهرستان  در میادین کشوری و بین المللی بیش از ۹۰ مدال رنگارنگ کسب کرده اند که چندین عنوان جهانی،بین المللی و آسیایی هم در این عناوین وجود داشته است.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی  شهرستان در سال گذشته افزود: در سال ۹۸ با بهره برداری از پروژه های ورزشی، ۲۴ سانتی متر به  سرانه ورزشی  شهرستان اضافه شد و هم اکنون سرانه ورزشی از ۱۸ سانتی متر به ۷۸۴/۴۲ سانتیمتر می رسد و جهت‌گیری ما طی یکی دو سال آینده ارتقای آن به  یک متر می باشد.

متولی ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد در پایان با اشاره به استقبال مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان از سرمایه گذاران بخش خصوصی تصریح کرد: هر فرد یا افرادی که تمایل به سرمایه گذاری در حوزه ورزش شهرستان را دشته باشند، تلاش ما بر این است که روند شروع کار تا صدور مجوز تسهیل و موانع ممکن رفع شود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی