رونمایی از کتاب آزادمون در گذر زمان در محمودآباد
رونمایی از کتاب آزادمون در گذر زمان در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و طی مراسمی با حضور ولی الله فرزانه نماینده مجلس شورای اسلامی و روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و سایر مسئولان دستگاههای اجرایی و اهالی روستای آزادمون از بخش مرکزی محمودآباد از کتاب آزدمون در گذر زمان رونمایی شد.

کتاب آزادمون در گذر زمان به همت حجت‌الاسلام دکتر علی اصغر زکوی به نگارش درآمده و شماری از محققان و علاقمندان به فرهنگ و تاریخ این روستا در تدوین این کتاب همکاری داشته اند .

حجت‌الاسلام دکتر علی اصغر زکوی  نگارنده کتاب « آزادمون در گذر زمان »  طی سخنانی در آئین رونمایی از این اثر که در مسجد صاحب الزمان روستای آزادمون  برگزار شد با تشریح روند نگارش و تحریر این کتاب، گفت: تدوین این کتاب با بهره‌گیری از خرد جمعی و همت گروهی از محققان و علاقه مندان به فرهنگ و تاریخ این روستا از تاریخ ۱۹ فرودین ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی هدف از تولید این اثر را حفظ هویت جمعی و تقویت همبستگی اجتماعی اهالی و به منظور ارج نهادن به تلاش‌های نسل های گذشته و ایجاد انگیزه در نسل حاضر در مسیر پیشرفت و آبادانی همه جانبه روستا و ارائه الگویی به آیندگان جهت آغاز نهضت نهضت تاریخ نگاری سایر روستاهای ایران عنوان‌ کرد.

حجت‌الاسلام دکتر علی اصغر زکوی دانشیار فلسفه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رئیس شورای نگهبان استان مازندران است.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد