تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی مازندران
تمدید مهلت ثبت‌نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی مازندران
محمودآباد آنلاین : رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران از تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته مهر ۱۴۰۱ دانشگاه علمی کاربردی استان به مدت یک هفته و تا تاریخ ۱۴ تیرماه خبر داد.

عبدالرضا شیخ الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا از تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی استان مازندران خبر داد و گفت: ثبت نام داوطلبان مهرماه ۱۴۰۱ دانشگاه علمی کاربردی به مدت یک هفته یعنی تا ۱۴ تیرماه تمدید شده و متقاضیان می‌توانند در سایت سازمان سنجش ثبت نام کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران با اشاره به ظرفیت بالای جذب دانشجو خاطرنشان کرد: ۳۳۰ کد رشته محل در استان وجود دارد و پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار دانشجو در سراسر استان ثبت نام انجام دهند.

شیخ‌الاسلامی با بیان اینکه تک پودمان و تک درس برخی رشته ها در دستور کار قرار دارد و از ارائه برخی رشته‌ها استقبال شده است گفت: ارائه تک درس‌ها از طریق این دانشگاه در راستای اشتغال بانوان با هماهنگی استانداری و انعقاد تفاهم نامه خواهد بود که در دستور کار قرار دارد، بانوان از طریق تک درس ها مهارت و آموزش دیده و این آموزش ‌ها تبدیل به شغل خواهد شد.

وی با اظهار به اینکه مدرک برای تک درس ها نیز ارائه می‌شود گفت: تک درس بر طبق نیاز گروه و استان در رابطه با برخی رشته ها که نیاز به مهارت آموزی دارند مانند هرس گیاهان تزیینی و یا تک‌درس آموزش غذای شمالی آموزش داده خواهد شد که از جمله دروس مورد اقبال قرار گرفته است و بازار کار آن نیز وجود دارد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران در پایان اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت نام و اطلاع از رشته های تحصیلی دانشگاه می توانند در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org مراجعه کنند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا مازندران