روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد سورپرایز کرد
روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد سورپرایز کرد
محمودآباد آنلاین : مهدی اختیاری شهردار محمودآباد در آخرین حلسه شورای اداری شهرستان در حالی که روح الله علیزاده در حال سخنرانی و جمع بندی مطالب خود در اواخر جلسه بود ، وی را غافلگیر کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین : آخرین جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد ظهر روز شنبه ۲۷ اسفند ماه به ریاست روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد و با حضور حجت السلام والمسلمین جباری امام جمعه شهرستان محمودآباد و حجت السلام والمسلمین تقی زاده امام جمعه بخش سرخ رود و معاونین سیاسی وامور عمرانی فرماندار و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات بخشداری مرکزی برگزار شد

روح الله علیزاده فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه با اشاره به اینکه امروز اولین سالگرد حضور و مسئولیت حقیر در شهرستان می باشد ، شروع به ارائه گزارش کار داد و مهدی اختیاری شهردار محمودآباد از فرصت استفاده نموده و دستور داد تا یک کیک با شمع عدد یک به نشانه یک سال حضور ایشان تهیه و به یکباره وارد سالن جلسه شورای اداری شده و در مقابل دیدگان علیزاده فرماندار قرار داده شد.

گرچه این اقدام ارزنده شهردار محمودآباد از سر تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات یکساله روح الله علیزاده فرماندار محمودآباد بود ولی فضای جلسه شورای اداری شهرستان را تحت تاثیر خود قرار داد.

خاطر نشان می شود روح الله علیزاده دوازدهمین و دومین فرماندار بومی شهرستان می باشد که در ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ با حضور استاندار مازندران معارفه شد.

از نکات طنز وجالب این مراسم این بود علیزاده با کیک تهیه شده فقط عکس گرفت و خاکپور عضو شورای اسلامی شهر سرخ رود کیک را برای صرف به سرخ رود برد.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین