آغاز ممنوعیت تردد کرونایی از هم اکنون/ترافیک در مبادی ورودی مازندران سنگین
آغاز ممنوعیت تردد کرونایی از هم اکنون/ترافیک در مبادی ورودی مازندران سنگین
محمودآباد آنلاین : ترافیک هم اکنون در ورودی مازندران به دلیل حجم زیادی از مسافران نیمه سنگین در برخی مقاطع سنگین است.

به گزارش محمودآباد آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت ۱۸ امروز تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ۶ ورودی و خروجی استان‌های تهران و البرز به مازندران با نیوجرسی بسته می‌شود.

سرهنگ عبادی افزود: این طرح شامل خودرو‌های مسافربری و باربری نمی‌شود.

او با بیان اینکه همه دوربین‌های پلیس در جاده‌های استان فعال است، افزود: برای اعمال محدودیت تردد، پلیس راه در ۶ ایستگاه شامل کندوان، کیاسر، هراز و سوادکوه مستقر است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون به دلیل حجم زیاد خودرو در جاده‌های هراز، چالوس مقطعی شاهد ترافیک نیمه سنگین و در برخی نقاط ترافیک سنگین به طول ۵۰۰ تا ۲ کیلومتر هستیم.

سرهنگ عبادی افزود: پیش بینی می‌شود تا ساعت ۲۱ ترافیک در مسیر‌های یاد شده پایان یابد و تردد‌ها عادی و روان شود.

او گفت: در مبادی خروجی شهر مرزن آباد ، جاده هراز پلیس راه آمل و سوادکوه گدوک نیز ماموران پلیس راه مستقر هستند، تذکر‌های لازم را می‌دهند و از خروج هم استانی جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ عبادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۶ دستگاه خودروی غیربومی که قصد ورود به مازندران را داشتند بازگردانده و هزار و ۵۵۷ دستگاه خودرو هم اعمال قانون شدند.

او گفت: ۵۵ هزار و ۱۸۸ دستگاه خودرو که از ابتدای امسال تاکنون قصد ورود به استان را داشته اند اعمال قانون شده و ۱۶ و ۵۷۷ خودرو هم به مبدا بازگردانده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

او از مردم خواست با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در مازندران از سفر به این استان خودداری کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران