محمودآباد میزبان دومین طنزواره استانی میرما
محمودآباد میزبان دومین طنزواره استانی میرما
محمودآباد آنلاین: دومین طنزواره استانی میرما در هفته پایانی اسفند به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می شود.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری محمودآباد؛ مهدی اختیاری با بیان اینکه با عنایت به برگزاری نخستین دوره این رویداد در سال گذشته و استقبال هنرمندان استان مازندران و شهروندان، گفت : دومین دوره این رقابت ها را در سال‌جاری در دو بخش تئاتر صحنه ای و استند اپ کمدی برگزار خواهیم کرد.

 

شهردار محمودآباد تصریح کرد : سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب های اجتماعی از جمله طلاق ، اعتیاد و نیز آسیب های فضای مجازی در بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرائم اینترنتی و خطرات و پیامدهای احتمالی آن است.

 

وی با اعلام اینکه در سالجاری با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز ، بخش استنداپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم، خاطرنشان کرد : منتخبین می توانند با حضور در این رویداد ، به صورت رقابتی در بین مدارس سطح شهرستان و منطبق با موضوعات اصلی جشنواره حائز رتبه شوند.

 

اختیاری توسعه پایدار فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با هدف تزریق امید و فرهنگ شهروندی از رویکردهای اصلی در شهرداری محمودآباد برشمرد و تاکید کرد : در این دو سال سعی کردیم با همراهی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر دستگاه های فرهنگی و دولتی و با استفاده ازهنرمندان بومی شهرستان و استان ، برنامه های فاخر هنری در سطح ملی و استانی برگزار کنیم.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین