پست، از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه اقتصادی هر کشوری است
پست، از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه اقتصادی هر کشوری است
محمودآباد آنلاین : دباغیان رئیس شبکه پست محمودآباد : پست، بهترین ابزار ارزان و در دسترس در تمام اقصی نقاط برای دولت‌ها، جهت ارائه خدمات همگانی بوده و یکی از مهمترین زیرساخت‌ها برای توسعه در اقتصاد هرکشور به شمار می‌رود.

امیرعباس دباغیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین، به مناسبت روز جهانی پست گفت: امروزه نقش و جایگاه پست به عنوان یک نهاد مهم ارتباطی در توسعه و حتی مقدم بر توسعه اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ، برای تسهیل و سرعت در انجام امور ، تامین نیازهای اجتماعی ، افزایش بهره‌وری و حفظ محیط زیست نیاز جدی و حیاتی است.

وی تصریح کرد: با شیوع بیماری کووید ۱۹ به عنوان یک رویداد ، پدیده و بحران جهانی و تاثیر آن بر صنایع مهم دنیا ، ادارات پست دنیا به عنوان بخشی از زنجیره تامین جهانی ، از این رویداد مستثنی نبوده و به شدت از آن متاثر شدند.

دباغیان ادامه داد: در شرایطی که شیوع کرونا در ادارات پست تمام کشور وجود داشت از همان روز اول، همه مجموعه پست پای کار بوده و ضمن ضدعفونی و گندزدایی اداره و مرسولات ، فعالیت خوبی جهت ارائه خدمات به مردم داشته است.

نماینده شرکت ملی پست در محمودآباد اظهار داشت: یکی از مواردی که در شرکت ملی پست دنبال می شود ، سکوی تجارت الکترونیک و همکاری با کسب و کارهاست.

وی افزود: در این راستا پست محمودآباد جلسه‌ایی با اداره صمت و کمیته امداد و اداره های مربوطه داشته و از کسانی که تمایل دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند و اجناس و کالاهای خود را بدون واسطه درب منزل ارسال و به فروش برسانند ، دعوت بعمل می‌آورد.

دباغیان ذکر کرد: توزیع ابلاغیه تامین اجتماعی و تاییدیه کدپستی بانک های ملی و مهر ایران از جمله خدمات دیگریست که غیر از مرسوله های پستی در اداره پست محمودآباد ارائه می‌شود و همچنین همکاران ما در جهت تسریع در دریافت و توزیع سند در اداره ثبت اسناد حضور دارند.

وی عنوان داشت: در شش ماه اول سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۳۰۷۵۹ مرسوله از مردم شریف شهرستان محمودآباد دریافت و به مقاصد داخلی و خارجی ارسال گردید و همچنین در شش ماه اول سال جاری تعداد ۹۱۶۸۰ مرسوله از سراسر کشور و خارج کشور وارد شهرستان محمودآباد گردیده و توزیع شده است‌.

او تاکید کرد: کلیه دستگاه های اجرایی، از خودپستچی گری بپرهیزند که نقش عمده در کاهش وقت و هزینه و ترافیک شهری خواهد داشت.

دباغیان در پایان گفت: افتخارمی کنم کارم را از نامه رسانی شروع کردم و اکنون به عنوان یک مسئول خدمتگذار، در خدمت مردم شریف محمودآباد هستم.

لازم به ذکر است که امیرعباس دباغیان فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و از سال ۱۳۸۰ وارد شبکه ملی پست شده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین