بارندگی ها تا پنجشنبه در مازندران ادامه دارد
بارندگی ها تا پنجشنبه در مازندران ادامه دارد
محمودآباد آنلاین : هوای مازندران از امروز دوشنبه تا پنجشنبه ابری و سرد همراه با بارندگی و در ارتفاعات با بارش برف می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری محمودآباد آنلاین به نقل ازصداو سیما  ، کارشناس هواشناسی گفت: قراخیل قائم شهر با بیشینه دمای ۸ درجه سانتیگراد دیروز، گرمترین و دلیر چالوس، رینه آمل و بلده نور  با کمینه دمای منفی ۱۰ درجه صبح امروز سرد‌ترین نقطه استان گزارش شدند.

نوروزیان افزود: بیشترین میزان بارندگی هم در کلوده محمودآباد، بازیارخیل میاندورود،تنکابن، بابلسر و ایزدشهر تا ۴۰ میلیمتر گزارش شد و حداکثر برف هم از سیاوش کلا کیاسر ۳۰ و بالااشتوج تنکابن تا ۴۵ سانتی متر ثبت شد.

او گفت: هوای مازندران از امروز دوشنبه تا پنجشنبه در غرب استان ابری و سرد همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آلود با بارش برف می باشد اما در شرق استان از امشب کاهش ناپایداری خواهیم داشت.

کارشناس هوشناسی با بیان اینکه از چهارشنبه شب وضعیت جوی استان دوباره ابری و بارانی همراه با کاهش دما پیش بینی می شود، گفت: جمعه تا ظهر در شرق استان انتظار بارندگی داریم ولی در غرب نیمه ابری تا ابری می باشد.

نوروزیان توصیه کرد: شهروندان احتیاط در عبور از حاشیه مسیل‌ها، احتیاط در تردد محور‌های کوهستانی، بهمراه داشتن تجهیزات زمستانی و آمادگی عوامل راهداری و پلیس راه، پرهیز از صعود به ارتفاعات و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

او همچنین گفت: دریا امروز مواج است و از فردا با کاهش موج همراه خواهد بود.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین