بازدید مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از ساحل محمودآباد
بازدید مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران از ساحل محمودآباد
محمودآباد آنلاین : ظهر امروز یک شنبه 9 شهریور و همزمان با روز عاشورای حسینی ، علی شیرازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران به اتفاق شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد از ساحل این شهر بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد : شیرازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران راس هیاتی به اتفاق شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد ، احمد محمدی معاون سیاسی فرمانداری و سرهنگ حسین زاده فرماندهی نیروی انتظامی و سروان محمد جاویدمنش فرماندهی یگان دریابانی شهرستانهای محمودآباد و فریدونکنار و اصغری رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و محمد محتاطی دبیر ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد از ساحل مرمر و ساحل پشت سپاه و ساحل دارایی در شهر محمودآباد بازدید کردند.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد در این بازدید طی گزارشی گفت: به همت فرماندهی انتظامی محمودآباد کلیه کوچه های منتهی با استقرار نیروی نظامی برای دسترسی مسافران به دریا مسدود شد.

وی افزود: علیرغم فرا رسیدن ایام ماه محرم الحرام و تاسوعا و عاشورای حسینی و ضرورت حفظ حرمت این ماه و وضعیت قرمز شهرستان در شیوع ویروس کرونا ، ولی مسافران زیادی در ساحل حضور دارند و با توجه به مواج بودن دریا ، هیچ توجهی به هشدار ناجیان ندارند و اقدام به شنا در مناطق ممنوعه می نمایند.

وی ضمن قدردانی از زحمات ناجیان غریق و قایقران و باشگاههای ورزشهای آبی فعال در نوار ساحلی دریا از نجات جان ۱۵ نفر غریق طی چند روز گذشته در ساحل محمودآباد و سرخ رود خبر داد و افزود: متاسفانه مسافران هیچگونه همکاری و تمکین از ناجیان نداشته و علیرغم اطلاع رسانی های بعمل آمده مبنی بر عدم ارائه خدمات مسافران ولی باز شاهد ازدحام مسافران در ساحل و شنا در دریا هستیم.

علی شیرازی مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران نیز در پایان این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و اقدامات پیشگیرانه شریعت فرماندار و اعضای ستاد ساماندهی سواحل شهرستان محمودآباد گفت: انتظار داریم مسافران از هرگونه هنجار شکنی در ساحل با توجه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ، خودداری نمایند.

 

  • نویسنده : امین امینی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد