دکتر فیاضی برای مدیران محمودآباد خط و نشان کشید
دکتر فیاضی برای مدیران محمودآباد خط و نشان کشید
محمودآباد آنلاین : دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم فهیم شهرستانهای نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی برای مدیران محمودآبادی خط و نشان کشید و گفت: مدیران چیزهایی که بلد نیستند را یاد بگیرند و اگر بلدند به کار ببندند و اگر نمی توانند استعفا دهند

به گزارش پایگاه خبری محمودآباد آنلاین: دکتر عبدالوحید فیاضی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه بصورت مستمر پیگیر مشکلات کشاورزان عزیز در مجلس شورای هستیم افزود: علیرغم فشارهایی که از سوی برخی دلالان صورت می گیرد به اتفاق نماینده های شمالی کشور در خصوص قیمت گذاری عادلانه برنج و جلوگیری از واردات بی رویه برنج خارجی تلاش های خوبی صورت پذیرفته است.

فیاضی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی باید نسبت به برنامه هفتم توسعه اشراف کامل داشته باشند تاکید کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید بدانند که رویکردها و راهبردها در برنامه هفتم چیست تا مبتنی بر آن پیشنهادات خود را در مسیر توسعه شهرستان ارائه نمایند و هر جایی هم نیاز به پیگیری ملی دارد در اختیار بنده قرار دهند.

وی با بیان اینکه زیرساخت های شهرستان محمودآباد برای ارایه خدمات در سطح ملی پاسخ گو نیست خواستار تخصیص اعتبارات از محل منابع ملی برای توسعه زیر ساخت ها در شهرستان شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه جریان خدمتگزاری به مردم شب و روز نمی شناسد خطاب به مدیران گفت: مدیران چیزهایی که بلد نیستند را یاد بگیرند و اگر بلدند به کار ببندند و اگر نمی توانند استعفا دهند.

گفتنی است در ادامه حجت الاسلام والمسلمین تقی زاده امام جمعه سرخ رود، سرهنگ کردان فرمانده سپاه ناحیه و جهانیان مدیرکل راهداری استان مازندران نیز پیرامون موضوعات مختلف به سخنرانی پرداختند.

در پایان از خاکپور رئیس جمعیت هلال احمر و صفری رئیس اداره راهداری شهرستان به پاس خدمات و تلاش های ارزنده شان در حوزه مدیریتی با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

 

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین