خاموشی برق خانگی نداریم/ قطع برق ۲۰ اداره پرمصرف در غرب مازندران
خاموشی برق خانگی نداریم/ قطع برق ۲۰ اداره پرمصرف در غرب مازندران
محمودآباد آنلاین : مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با بیان اینکه خاموشی با برنامه مشترکان خانگی و تجاری عادی را نداریم، بر ضرورت رعایت الگو و مدیریت مصرف برق برای عبور از تابستان تاکید کرد.

به گزارش محمودآباد آنلاین به نقل از مهر “مصطفی بابایی بعدازظهر یکشنبه در نشست با مدیران امور توزیع برق در غرب مازندران با اشاره به رشد مصرف خانگی در استان خواستار اجرای طرح‌هایی برای ایجاد تحول اساسی و مدیریت مصرف شد و گفت:

وی اطلاع رسانی به موقع خاموشی‌های برق را در شهرستان‌ها الزامی دانست و گفت: هرچند خاموشی بابرنامه در زمینه خانگی و تجاری نداریم اما باید خاموشی‌های احتمالی به دلایل حوادث غیرمترقبه و محدودیت بار و غیره به موقع اطلاع رسانی شود.

بابایی نظارت بر مصرف برق و انرژی را در فروشگاه‌های بزرگ الزامی دانست و گفت: اگر فروشگاهی الگوی مصرف را رعایت نکرد باید اخطار وهشدارهای لازم در این زمینه داده شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران به وصول مطالبات اشاره و اضافه کرد: شرکت توزیع برق برای تأمین برق نیازمند فعالیت‌های چندجانبه است و در سال‌های گذشته این شرکت در زمینه وصول مطالبات پیشتاز بود ولی در سال جاری شرایط مطلوبی در این بخش نداریم.

وی با عنوان اینکه ۵۱ درصد مشرکان برق در منطقه غیربومی بوده و سکونت غیر دائم دارند، افزود: مطالبات ۳۸ هزار مشترک برق در منطقه هنوز وصول نشد و باید برای تأمین و وصول مطالبات برنامه ریزی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اظهار اینکه هنوز نتوانستیم برخی قبوض مشترکان طی فصل زمستان و بهار را وصول کنیم، از عقب ماندگی ۳۰ درصدی وصول مطالبات خبر داد و گفت: مرکز پایش هر روزه به صورت آنلاین نسبت به پایش مشترکان اقدام می‌کند و رصد و پایش مشترکان اداری از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار قرار دارد.

بابایی با اظهار اینکه روزانه برق مشترکان بدمصرف اداری قطع می‌شود، افزود: مشترکان اداری که الگوی برق را رعایت نمی‌کنند ضمن دادن اخطار، برق آنان قطع می‌شود و در روزهای گذشته برق ۲۰ مشترک اداری و دولتی قطع شده است.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین