افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی ورزشی در محمودآباد
افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی ورزشی در محمودآباد
محمودآباد آنلاین : شعبان پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد از افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی ورزشی همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد مهدی شعبان پور در مصاحبه با خبرنگاران گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آیین افتتاح و بهره برداری چهار پروژه عمرانی ورزشی اعم از کلنگ زنی احداث سالن ورزشی ناصر آباد و بهره برداری از پارک ورزشی روستای ابوالحسن آباد و افتتاح دفتر هیأت پزشکی ورزشی سرخ رود و  افتتاح خانه ورزش روستایی بونده به اجرا در خواهد آمد.

وی گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد نیز ولایتمدارانه همپای اقشار مختلف مردم ایران اسلامی، چهل و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشته و تا ابد پای آرمان های والای این انقلاب خواهد ایستاد.

شعبان پور با بیان این که ” اجرای برنامه های فرهنگی از مهمترین اقدامات در دستور کار اداره در این دهه مبارک است ” اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار سرخ رود ، برگزاری کارگاه های آموزشی و مشاوره رایگان در موضوعات اجتماعی و خانواده، دیدار با جانبازان و خانواده گرانقدر شهدای ورزشکار و تکریم و تجلیل از این عزیزان، اهدای مدال قهرمان ورزشی به خانواده شهید ورزشکار، مسابقات نقاشی، رژه موتوری و خودرویی، ادای احترام و غبار روبی مزار شهدای گرانقدر و … از برنامه های اداره در حوزه فرهنگی می باشد.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در حوزه ورزشی افزود:برگزاری رقابتهای لیگ کشتی نونهالان مازندران، برگزاری مسابقات ورزشی در رده های سنی مختلف و رشته های گوناگون، اجرای دوره مربیگری و کارگاه های آموزشی ورزشی و … از جمله برنامه های پیش بینی شده در حوزه ورزش قهرمانی اداره است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد گفت: همایش های متعدد در اقصی نقاط شهرستان از جمله پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی خانوادگی و …، جشنواره های ورزش همگانی، دوچرخه سواری ، راه اندازی پویش های مختلف، دوره های عمومی و رایگان ورزشی و … نیز در حوزه ورزش همگانی اجرایی خواهد شد.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد