دعوت امام جمعه و فرماندار محمودآباد از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات
دعوت امام جمعه و فرماندار محمودآباد از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات
محمودآباد آنلاین: حجت الاسلام و المسلمین سید داود موسوی امام جمعه و خسرو طالبی فرماندار محمودآباد ظهر امروز پنجشنبه در پیامی، همه مردم را به حضور حماسی و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد دعوت کردند.

متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم که فصل مشترک اراده و آگاهی مردم برای مشارکت در عرصه تعیین سرنوشت خویش و آینده سازی برای ایران عزیز است و خادمان شما در دولت ماههاست که در تدارک برگزاری این انتخابات هستند تا نظر مردم آنچنان که هست انعکاس یابد.

 

مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

 

ما در مقاطع مختلف در کنار هم بوده‌ایم و مسیری را که گاه هموار و گاه سنگلاخ بوده با هم پیموده‌ایم تا آنچه را به صلاح کشور، جامعه و شهر و استان‌مان می‌دانیم محقق سازیم و حالا در منزل‌گاهی دیگر فرصت داریم تا دست در دست هم، گام استوار دیگری در جهت خیر و صلاح کشورمان برداریم.

 

علیرغم برخی ناخرسندی‌ها که عزم بسیاری را از همراهی در این راه کند کرده، از همه افراد جامعه دعوت می‌کنیم تا حق خود در تعیین مسیر آینده را فرو نگذاشته و تلاش و دانش خود را به کار گیرند تا بهترین احوال برای این کشور رقم بخورد.

 

تاریخ گواهی می‌دهد که هر زمان مردم در صحنه بوده اند شاهد توفیقات و دستاورد‌های بی بدیل و تاریخی بوده ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش رو موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال تحریم‌های ظالمانه بیش از پیش مایوس و ناامید بسازد.

 

و اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف، عزیز، مومن، انقلابی و فرهیخته شهرستان محمودآباد را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خرداد آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل نمائیم و یک بار دیگر از آب و خاک این سرزمین زیبا و کهن که قطعه قطعه آن گلگون به خون مطهر شهیدی است دفاع کنیم و برگ زرین دیگری بر درفش پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میان دوره‌­ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم، ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

سید داود موسوی، امام جمعه شهرستان محمودآباد

خسرو طالبی، فرماندار شهرستان محمودآباد

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد