برگزاری دوره جذب مدرسان کانون زبان ایران در محمودآباد
برگزاری دوره جذب مدرسان کانون زبان ایران در محمودآباد
محمودآباد آنلاین:مسئول امور مدرسین کانون زبان مازندران از برگزاری دوره جذب مدرسان جدید این کانون در شهرستان محمودآباد خبر داد.

مسئول امور مدرسین کانون زبان مازندران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین با بیان اینکه کانون زبان ایران تنها موسسه دولتی آموزش زبان خارجی با بیش از ۹۰ سال سابقه در کشور می باشد،گفت: ایتن کانون به دلیل گسترش زیاد شعبه در کشور و نیاز به مدرس جهت تدریس هر ساله اقدام به جذب مدرس می نماید .

محمد جهانیان افزود: نخستین دوره آزمون چهارمرحله‌ای جذب مدرسان جدید برای این نهاد آموزشی از تاریخ ۳۰ مهر با برگزاری آزمون کتبی آغاز گردید و پس از آن برای کسانی که نمره قبولی کسب کردند، دوره تربیت مدرس با ۲۰ جلسه کلاس بصورت آنلاین برگزار گردید .

وی ادامه داد: قبول شدگان بعد از طی این مرحله، در مرحله دوم مصاحبه شفاهی شرکت نموده اند و پذیرفته شدگان نهایی جهت شرکت در مرحله سوم دوره تربیت مدرس کانون زبان ایران که در  محمودآباد در حال برگزاری است، شرکت نمودند .

مسئول امور مدرسین کانون زبان مازندران گفت: این دوره در دو مقطع بزرگسال و نوجوان از استان های گیلان و مازندران و با حضور ۲ کارشناس جذب ،آقایان آغشته و حسامی با مدیریت مدیر کانون زبان استان  دکتر حامد فاضلی کبریا برگزار می گردد.

  • نویسنده : شقایق نائیجیان
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین