تعیین تکلیف زمین‌های آموزشی مورد اختلاف در محمودآباد
تعیین تکلیف زمین‌های آموزشی مورد اختلاف در محمودآباد
محمودآباد آنلاین / با حضور مدیرکل آموزش و پرورش در محمودآباد، مشکل زمینهای مورد اختلاف حل و فصل شد.

علیرضا سعدی پور با حضور میدانی در شهرستان محمودآباد به حل و فصل مشکلات موجود در زمینه چند قطعه زمین مورد تملک آموزش و پرورش پرداخته و با همراهی رنجکش، بخشدار سرخرود، درخور رئیس اداره مشارکتهای اداره کل آموزش و پرورش، اسدی مدیر آموزش و پرورش محمودآباد و تعدادی از مسئولین بخش در مدرسه «مهرآئین» روسای چاکسر محمودآباد حضور یافت و از نزدیک در جریان روند آموزش حضوری دانش‌آموزان این مدرسه قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از مدیر و معلمان این مدرسه از دهیار و اعضای شورای این روستا خواست تا با مشارکت مردمی و همکاری بخشداری سرخرود و آموزش و پرورش محمودآباد، وضعیت مدرسه را به روزرسانی کرده و به ایجاد تحول در ساختار فیزیکی مدرسه اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پس از بازدید از این دبستان، در شهرک مسکن مهر چاکسر حضور یافته و از زمین باکاربری آموزشی این منطقه بازدید و در مورد جانمایی هنرستان فنی و حرفه ای در این منطقه رایزنی های اولیه را انجام داد.

سعدی پور همچنین در مدرسه متوسطه اول پسرانه حاجی اعظمی بیشه کلای محمودآباد حضور یافته و پس از بررسی مسائل حقوقی، مشکل زمین ۳۰۰۰ متری این مدرسه و احداث ورودی جدید برای این مدرسه را حل و فصل کرد.

آخرین مقصد در پایان این بازدید یک روزه، مدرسه حضرت معصومه (س) روستای بیشه کلای محمودآباد بود که ۵۰۰۰ متر از مجموعه ۱۸۰۰۰ متری این مدرسه مورد اختلاف بین آموزش و پرورش و دهیاری این روستا است.در این خصوص نیز دستورات لازم توسط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران برای بررسی بیشتر موضوع صادر شد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین