دانش آموزان محمودآبادی تبلت دار شدند
دانش آموزان محمودآبادی تبلت دار شدند
به گزارش محمودآباد آنلاین : پویش مومنانه اهدای ۳۰۰ تبلت آموزشی به دانش آموزان نیازمند محمودآبادی، ظهر امروز با حضور سعدی‌پور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران ، نظری معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ، موسوی امام جمعه محمودآباد ، شریعت فرماندار محمودآباد ، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ، نصری رئیس آموزش و پرورش محمودآباد و دیگر مسئولین مربوطه در دبستان عصمت محمودآباد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آئین توزیع نمادین توزیع ۳۰۰ تبلت آموزشی در محمودآباد ، ضمن قدردانی از حضور خیرین در عرصه جلوگیری از قطع زنجیره تحصیلی در روزگار کرونایی ، زیربنا و عامل توسعه یک کشور را نگاه ویژه به حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ دانست و گفت : معلمان عزیز ما در این شرایط بحرانی جامعه باید نقش تسهیل کنندگی آموزش را داشته باشند و به خانواده ها در آموزش فرزندانشان اطمینان خاطر دهند.

علیرضا سعدی‌پور با بیان اینکه به دلیل شیوع کرونا فضای آموزشی تازه‌ای در کشور و حتی در سطح جهان به وجود آمده است ذکر کرد : اکنون دانش آموزان باید با تمام سختی ها در این فضای ایجاد شده تحصیل کنند تا ما شاهد خطری برای سلامتی آنان نباشیم.

وی اظهار کرد : ۴۰ هزار دانش آموز مازندرانی از داشتن تجهیزات لازم برای تحصیل در شرایط ویژه کنونی محروم اند که تنها با کمک خیرین و همیاری نهادها می‌توان عدالت آموزشی را برای این دانش آموزان هم فراهم کرد.

سعدی‌پور ادامه داد : از بین ۱۵ هزار دانش آموز محمودآبادی، ۴۰۰ نفر فاقد تجهیزات هوشمند برای بهره گیری از آموزش در کلاس های مجازی هستند که امروز با همت و همدلی مردم ، خیرین و مسئولین توانستیم ۳۰۰ تن را به تجهیزات هوشمند آموزشی مجهز کنیم.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت مازندران، با توجه به همه‌گیری شیوع ویروس منحوس کرونا سلامتی دانش آموزان را مهم ترین مسئله این روزهای آموزش و پرورش خواند و با تاکید بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در مدارس از مسئولان مدارس خواستار شد نسبت به سلامت محیط مدرسه برای والدین اعتمادسازی کنند.

وی افزود : نگرانی خانواده ها بابت سلامتی فرزندانشان طبیعی و قابل درک است اما لازم است مدیران و مسئولان مدارس برای خانواده ها در رابطه با حفاظت از سلامت فرزندانشان تا زمانی که در مدرسه و کلاس درس حضور دارند ، اعتمادسازی کنند.

علیرضا شریعت فرماندار شهرستان محمودآباد هم در حاشیه این آئین بیان کرد : کمک های مؤمنانه این روزها همچون دوران دفاع‌مقدس زبانزد و مهم است و آموزش و پرورش در این شرایط حساس ، کار بسیار سخت و مجاهدانه ای دارد.

مرتضی نصری مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در ادامه عنوان کرد : با تهیه و اهدای تبلت آموزشی به دانش آموزان نیازمند، بخش مهمی از مشکلات آموزش مجازی در محمودآباد رفع می شود.

به گزارش خبرنگار ما ۷۰ میلیون ریال ارزش هر تبلت آموزشی بوده که جمعاً برای این ۳۰۰ تبلت ۲۱ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین