جوان محمودآبادی که بهورز نمونه استان شد
جوان محمودآبادی که بهورز نمونه استان شد
محمودآباد آنلاین : در ادامه شنبه موفقیت ها این بار به سراغ بهورز نمونه محمودآبادی در استان آمدیم.

عباد ذکریایی متولد ۱۸ بهمن ماه ۱۳۶۶ و اهل روستای گلیرد شهرستان محمودآباد است.

وی که دارای مدرک دیپلم رشته علوم انسانی است ، در حال حاضر بهورز مرکز بهداشت روستای گلیرد ، با ده سال سابقه می‌باشد.

این جوان خوش‌آتیه و موفق محمودآبادی که به تازگی به عنوان بهورز نمونه استانی انتخاب شد، در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: به دلیل علاقه ای که در خدمت رسانی به مردم این روستا داشتم ، این شغل را انتخاب کرده و پس از قبولی در آزمون ورودی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و پایان کار استخدامی، شروع به کار کردم.

وی با بیان اینکه خانواده ام مشوق اصلی من در این راه بودند ، افزود: مهمترین دلیل موفقیتم در این شغل توکل بر خداوند و خانواده عزیزم بودند که بنده را حمایت کردند.

عباد ذکریایی پیش از این در دو سال پیاپی به عنوان بهورز نمونه شهرستانی و یک مرتبه نیز به عنوان کارمند نمونه شهرستانی انتخاب شد.

این بهورز محمودآبادی مهمترین دلیل موفقیت خود در این شغل را وجدان کاری و خلاقیت و عملکردی که با همکار خود در این مرکز بهداشت داشت، دانست.

ذکریایی از سختی شغل خود گفت : مهمترین وظیفه ما در روستا، رصد کردن تمامی افراد اعم از نوزادان، کودکان ، نوجوانان ، جوانان و سالمندان است که باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و این کار سختی های بخصوصی را به دنبال دارد.

او در پایان از زحمات دکتر عباس توان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محمودآباد که همیشه حامی بهورزان در این شهرستان است، قدردانی کرد.

  • نویسنده : سارا اسماعیلی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین