۷۲ کارمند نمونه محمودآباد تجلیل شدند
۷۲ کارمند نمونه محمودآباد تجلیل شدند
به گزارش محمودآباد آنلاین : دهمین آئین تجلیل و قدردانی از کارمندان و مدیران نمونه ادارات محمودآباد صبح امروز با حضور امام جمعه محمودآباد ، رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران ، شریعت فرماندار محمودآباد ، فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و کلیه مدیران ادارات در مجتمع فرهنگی غدیر محمودآباد برگزار شد.

علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد در این آئین بیان داشت: انتخاب مدیران و کارکنان نمونه ادارات دال بر تفاوت فاحش و معنادار میان همکاران نیست.

او با اشاره به قرار گیری در سال پایانی دولت فعلی، خدمت به مردم را عبادت دانست و تاکید کرد: کارکنان نباید در انجام خدمات مضاعف نسبت به اوایل دوران خدمت خود دچار لغزش شوند و نباید به افق ۱۴۰۰چشم داشته باشند.

شریعت خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه ها نسبت به عملکرد کارکنانشان توجه جدی داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر اشتیاق سازمانی و مالکیت روانی در محیط کار وجود داشته باشد، کارکنان می توانند با تقویت بهداشت روان خود خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در ادامه با اشاره بر کمبود منابع و نیروی انسانی ذکر کرد: عنصر نیروی انسانی حساس ترین و کلیدی ترین نقش را در خدمت به مردم ایفا می کند.

رقیه صفری افزود: رمز موفقیت هر سازمان تعامل خوب با همکاران و بخش‌های اجرایی و تکریم ارباب رجوع است.

محمد محتاطی مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان محمودآباد و دبیر برگزاری این آئین، ارزیابی و ملاک انتخاب‌ها را بر اساس شایستگی و عملکرد مثبت کارمندان در دستگاه‌های خود و رضایت‌مندی مسئول آن دستگاه برشمرد و افزود: تکریم ارباب رجوع، گزارش‌دهی به هنگام، رعایت انضباط کاری، در نظر گرفتن سلسله مراتب اداری و پیشبرد اهداف سازمان از ملاک‌های گزینش و انتخاب و کارمندان نمونه بوده است.

لازم به ذکر است در این آئین از زحمات ۷۲ کارمند نمونه و همچنین از خدمات و تلاش‌های ۳ مدیر نمونه شهرستان نیز تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

  • نویسنده : امیرعباس رضاپور
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین