آقای فرماندار در شبکه استانی مازندران روی آنتن رفت
آقای فرماندار در شبکه استانی مازندران روی آنتن رفت
محمودآباد آنلاین : آقای فرماندارعنوان برنامه جدید سیمای تبرستان است که با همکاری استانداری مازندران و با هدف امید آفرینی و امید بخشی به جامعه و نشر گزارش عملکرد نمایندگان دولت در شهرستانها ، صبح جمعه هر هفته به روی آنتن میرود.

به گزارش محمودآباد آنلاین : این برنامه تلویزیونی که به حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی شهرستان های استان میپردازد، با حضور فرمانداران در استودیو، ضمن معرفی هر شهرستان، از پتانسیل ها و ظرفیت های متعدد در حوزه های مختلف، اقدامات انجام شده و در دست اقدام و همچنین طرح مشکلات و بررسی موضوعات با مشارکت مردم از طریق ارسال پیامک پخش خواهد شد.

ارتباط زنده تلفنی با نمایندگان مجلس و مدیران ادارات شهرستان، طرح موضوع و مشکلات مردم در شهرستان، از دیگر آیتم های این برنامه است.

این برنامه به تهیه کنندگی امین علیجانی و با اجرای امین امینی مجری جوان محمودآبادی روزهای جمعه حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح بصورت زنده به روی آنتن می‌رود.

رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر امروز اولین میهمان این برنامه بود و شهروندان هر شهرستان می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۵۴ و طرح موضوعات و مشکلات شهری خود با این برنامه در ارتباط باشند.

  • نویسنده : رضا اکبری
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین