توجه به ورزش روستایی موجب توسعه مناطق محروم می‌شود
توجه به ورزش روستایی موجب توسعه مناطق محروم می‌شود
محمودآباد آنلاین / سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد با همراهی رئیس هیأت ورزشهای روستایی صبح امروز با حضور در روستای متوریج از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد، از امکانات ورزشی این روستا بازدید و سرکشی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد مهدی شعبان‌پور در حاشیه این بازدید در گفتگو با دهیار،فرمانده پایگاه و رئیس شورای ورزشی متوریج بر تقویت و توسعه ورزش روستایی در روستاها که استراتژی و سیاست اصلی ورزش و جوانان است تأکید کرد.

وی با بیان اینکه ورزش می تواند به شادابی جامعه روستایی کمک کند افزود : استعدادهای ورزشی فراوانی در روستاها وجود دارد که اگر آنها را شناسایی و شکوفا کنیم می تواند به توسعه ورزش شهرستان منجر شود.

شعبان پور با بیان اینکه بخش مرکزی دارای ۴۵ روستا می باشد اظهار داشت:۲۴ روستا دارای زمین ورزشی ،۱۲ روستا هم زمین و هم سالن ورزشی و ۹ روستا فاقد هر گونه فضای ورزشی می باشند و رویکرد ما توجه به مناطق محروم روستایی است و برنامه های ویژه ای برای تقویت این دست از روستاها خواهیم داشت.

محمد رضا محمدی دهیار روستای متوریج نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: این روستا پتانسیل بالایی در زمینه ورزشی دارد اما متاسفانه وجود برخی مشکلات و معضلات مانع استفاده و بهره وری هرچه بیشتر از این ظرفیت شده است.

وی در پایان خواستار شد: مسئولین به ظرفیت این روستا توجه داشته و نگذارند این ظرفیت به هدر برود.

  • نویسنده : محمد اسماعیلی
  • منبع خبر : روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد