بازگشایی مووقت کمربندی شرقی در شهر محمودآباد
بازگشایی مووقت کمربندی شرقی در شهر محمودآباد
محمودآباد آنلاین : اختیاری شهردار محمودآباد گفت: کمربندی شرقی شهر محمودآباد حد فاصل کوچه اداره برق سابق تا اداره آب و فاضلاب شهری در ایام پیش رو بصورت مووقت بازگشایی خواهد شد.

مهدی اختیاری شهردار شهر ساحلی محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار محمودآباد آنلاین گفت: عملیات زیر سازی و آسفالت و نصب جدول و کانیوی یک لاین کمربندی شرقی رو به اتمام است و امید می رود در ابتدای سال جدید افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی همچنین از پاکسازی کلیه نقاط ساحلی شهر محمودآباد خبر داد و گفت: در آستانه سال نو و با توجه به تاکیدات استاندار مازندران و با عنایت به اینکه شهر محمودآباد یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای ساحلی استان مازندران از مسیر پایتخت کشورمان بشمار می رود به همت واحد خدمات شهری کلیه نقاط ساحلی شهر محمودآباد و حاشیه شهر با دستگاه ساحل روب پاکسازی شد.

مهدی اختیاری ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل شهرداری محمودآباد به منظور آماده سازی و زیباسازی شهر در آستانه سال نو و به منظور میزبانی از مسافران گفت: آماده پذیرایی و استقبال از مسافران نوروزی هستیم و کلیه پارک ها و تفرجگاهها برای خدمات دهی به گردشگران بهسازی و آماده شده اند.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : محمودآباد آنلاین