پدیده شوم رشوه خواری را در مازندران پاکسازی می کنیم
پدیده شوم رشوه خواری را در مازندران پاکسازی می کنیم
محمودآباد آنلاین : نماینده عالی دولت در مازندران با بیان این که اگر فساد مدیری برای من مسجل شود، شخصا ورود پیدا می کنم در عین حال گفت: این که مدیری در دولت گذشته بوده و اکنون نیز مسوولیت دارد ،دلیل بر فاسد بودنش نیست و من نمی پذیرم ، مبارزه با فساد مهم است نه به ریختن آبروی حتی یک مومن ، همه را در موضوع فساد مدیران ،جمع نبندیم.

سید محمود حسینی‌پور عصر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ساری افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشت و درمان، برق، گاز، راه، مسکن، واحدهای تولیدی و اقتصادی، حوزه های زیرساخت های ارتباطی و توسعه شهری و روستایی است.

رشد اقتصادی سه درصدی در مازندران

وی بیان کرد: در ۱۰ سال گذشته رشد اقتصادی ما صفر بود اما در یکسال گذشته با سرمایه گذاری های انجام شده این رشد اقتصادی به سه درصد رسید و تا پایان سال این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

استاندار مازندران گفت: در یکسال گذشته، در جذب سرمایه گذار اولین فاینانس مازندران با کشور چین با اعتبار پنج هزار میلیارد منعقد شد که در دهه فجر امسال کلنگ زنی خواهد شد.

حسینی پور افزود: یکی از اقداماتی که برای ما دارای اهمیت است ساخت آزاد راه از شرق تا غرب مازندران است که یکی از قطعه ها، آزاد راه ساری به قائمشهر است که با سرمایه گذاری بانک ملی کلنگ زنی خواهد شد و همچنین این آزاد راه به آمل و بعد از آن به رامسر اتصال پیدا خواهد کرد.

درخواست استاندار از خبرنگاران

حسینی پور گفت: اصحاب رسانه بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی و با گفتمان واحد برای توسعه اقتصادی استان همدل باشند و با نقد سازنده مسیر رونق این دیار هموار تر می شود.

وی ادامه داد: از تمام خبرنگاران می خواهم با نقد سازنده و نه تخریب به کمک مسوولان بیایند و با یادداشت و خبرهای منصفانه می توانند استان را به مقصد برساند.

مازندران در فضای رسانه ای جایی را برای رسانه های ضد انقلاب باز نکرده است

استاندار مازندران با بیان این که جریانات ضد انقلاب در این مدت با اخبار جعلی همواره برجسته سازی کرده است ، گفت: رسان های معاند با اخبار و اطلاعات انحرافی در صدد جریان سازی علیه نظام بوده است ، تا به اهداف پنهان خود برسد ، موضوعی که استانداری مازندران در فضای رسانه ای جایی را برای میدان داری رسانه های ضد انقلابی باز نکرده است .

حسینی پور گفت: حمله ور شدن به اماکن عمومی ، تاسیسات مهم و زیر بنایی ، امکانات و بیت المال مقابله دارد،این که ارازل اوباش رگ یک افسر عالی رتبه انتظامی را می زند عواقب دارد، کسی که شنا می کند، خیس شدن هم دارد.

وی توضیح داد: همه برنامه های اغتشاشات اخیر عقبه تروریستی داشته است، نیروی امنیتی و انتظامی مازندران با همکاری مردم در خنثی سازی این اغتشاشات خوب کارکرده است ،در این مدت فقط دو شب مشکل امنیتی در استان بوجود آمده است.

وی گفت: توقع داریم سوال شود که چند نفر از نیروهای بسیجی و انتظامی مجروع شدند، ما افرادی را داریم که قطع نخاع شدند این افراد مدافع مردم بودند، تکلیف ارازل و اوباش مشخص است ، آمار مصدومان در دفاع از مردم آمار عجیب و غریبی است.

استاندار مازندران گفت: ما با دشمنی مواجه هستیم که پرده دری می کند و از افرادی که وجود خارجی نداشته اند و یا در اثر تصادف فوت کرده ،کشته سازی کرده است.

وی ادامه داد: تحت هیچ عنوانی آمار گشته شدگان در درگیری های اغتشاشات مازندران قابل توجه نیست ،بخشی از آمارها ، جریان معاند در کشته سازی ها است، اگر قرار شد تا روزی آنالیز بدهیم، تصدیق خواهید کرد که در شرایط خوبی توانستیم این فضای امنیتی استان را مدیریت کنیم تا امنیت مردم تثبیت شود.

  • نویسنده : محمد محتاطی
  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا مازندران